Hva heter DU på instagram?

God morgen! Jeg har allerede vært våken i to timer jeg nå. Planen var å rekke en løpetur på morgenkvisten, men så kom jeg på at jeg prioriterte en episode Keeping up with the Kardashians fremfor å sortere bilag i går kveld. Heh! -Så morgenen ble jeg nødt til å bruke på å lete frem kvitteringer og gjøre meg klar for møte med Geir. Jeg hopper avgårde for å overlevere litt bilag og kanskje til og med drikke en kopp kakao så fort dere er oppdatert. Hihi, nå er det tre uker siden sist, så jeg tipper han er en smule bekymret denne morgenen. Neida…. Eeeee, joda.

Husker dere da jeg i fjor kjørte et blogginnlegg hvor jeg ba dere lesere legge igjen instagramkontoen deres i kommentarfeltet? Jeg fikk til sammen inn over 400 kontoer, bladde meg gjennom hver eneste en som var “åpen”, og plukket meg ut noen absolutte favoritter som jeg delte i et eget innlegg her på bloggen. Dette har vært etterspurt en god stund om jeg kan gjøre igjen, og ettersom det nå er en god stund siden sist håper jeg at jeg har fått litt nye følgere også!

SÅ! Har du en inspirerende instagram konto, vær så snill å del den med meg! Enten du velger å legge igjen en kommentar her, eller under mitt siste instagrambilde. Føler du at det er en spesiell kategori kontoen din tilhører så tilføy gjerne *Mat, *Trening, *Interiør eller det det måtte være. Så får jeg en liten oversikt over hva jeg har å titte igjennom! Ah, jeg gleder meg!  <3

Det gjør ingenting om du har lagt igjen kontoen din før, men det kan være lurt å sette kontoen på “åpen” mot slutten av uken, så jeg kan se hva dere deler uten å måtte følge så vanvittig mange nye kontoer. Jeg velger meg nemlig ut noen favoritter mot slutten av uken så alle dere som ønsker en liten oppmerksomhet får tid til å legge igjen instagrammen deres!

Mine siste updates får dere over her! Følg meg på @marthekborge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg