Throwback monday – Vacay




Goood kveld! Så ble det en gladmandag likevel. Jeg har løpt, fått strøm på mobilen igjen, planlagt deler av ukens blogginnlegg, handlet ingredienser til morgendagens bloggoppskrift og tatt en real mandagsvask av leiligheten! Jo, så har jeg kjøpt meg en ny bok også. Tenkte jeg skulle prøve å bli litt flinkere til å sette av tid til å lese romaner igjen. Flere av dere ønsket mer bokanmeldelser her på bloggen, så nå skal vi se om ikke jeg kan få lest ut denne i løpet av uken! “Kunsten å høre hjerteslag” heter den, og jeg tror jammen det var en av dere som tipset meg om den også!

Over til det dette innlegget skulle dreie seg om! Enda litt mer sommermimring… Flere throwback-innlegg var også høyt ønsket fra dere forrige uke, så her kommer et deilig bildedryss fra varmere tider! Litt fra den norske sommer, og litt fra diverse utenlandsferier. <3 Kanskje noen av dere skal på ferie allerede i påsken? Dere får i tilfelle ta dette som en oppvarming. Hihi!

I skrivende stund sitter jeg i pysj og tøfler og ser den norske versjonen av “The biggest looser”. Ble jeg ikke motivert av min nye treningsgarderobe til morgenen i dag så blir jeg ihvertfall motivert av se på dette! Herlighet så spennende det blir å følge utviklingen deres fremover. -Og apropos trening.. Et Marthe tipser innlegg med motivasjon er et av de planlagte postene for uken!

Flere som teller ned dagene til sommervarmen?

Til og med regnet smaker jo godt på denne årstiden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg