Fornyet treningsgarderobe!

Morn, morn! Gjett hvem som i helgen fikk tidenes leveranse med treningstøy på døren? Nettbutikken www.twentyfour.no har for andre gang fornyet treningsgarderoben min, og jeg er selvsagt i ekstase. Dette brun/oransje settet måtte testes i en morgenøkt allerede klokken 08.00 i dag tidlig! Åja! Løping ble prioritert fremfor kjøp av mobil-lader dere. DA er hun motivert!

Håper alt står bra til med dere. Jeg sov helt vanvittig dårlig i natt og våknet atter en gang opp med kink i nakken, men en løpetur var faktisk det som skulle til for å komme i godt humør igjen! Nå tenkte jeg meg en tur til sentrum for ladershopping. Vel, og for å fylle opp kjøleskapet etter helgen. Mandagen blir som regel dagen hvor alt skal planlegges og handles. Dere matelskere vil vel snart ha en middagsoppskrift også her på bloggen? Jeg skal ihvertfall inn i tenkeboksen!

Kunne du tenke deg å fylle treningsgarderoben med noen av disse godbitene, så kan jeg fortelle dere at www.twentyfour.no vil komme til å kjøre introtilbud fra torsdag til søndag denne uken. Dere som vil skaffe dere en av disse tightsene, toppene, eller jakkene bør altså følge med på torsdag, for da deler jeg en rabattkode med dere på hele 30%. <3 Wuhuuu, stay tuned.

Likte dere klærene? Jeg har lagt min elsk på denne jakken!

Dere må gjerne ta en titt i nettbutikken HER.

Klærene mine er sponset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg