Lørdagen i et bildedryss

Tjo hei og god kveld! Har dere hatt en bra helg? Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang jeg. Som dere kanskje ser så var det ikke Cathrine jeg delte vinflasken min med i går kveld. Finbesøket fra Oslo ble utsatt til neste helg, så da (frekk som jeg er), inviterte jeg meg selv i bursdag i stedet jeg. Daniels jobbkollega skulle nemlig feires, og det hørtes jo ut som noe jeg og ville ta del i! Hehe. -Så sånn fikk jeg lurt meg til å hilse på denne fine gjengen også. <3

Fy søren for noen herlige, imøtekommende folk. Seks timer satte vi hos bursdagsbarnet og hygget oss før det ble tid for å dra videre på byen. Vel, for de som ønsket det da! Daniel og jeg endte opp med å dra hjem til han og spise nattmat i stedet vi. Litt egg og bacon klokken 00.30 om natten… Jeg tror ikke det blir stort bedre? En top notch avslutning på en top notch kveld.

Gruppebilde stilte de også opp for! For en upåklagelig gjeng. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg