Making my friday amazing!

I dag ble en sånn dag! Jeg sto opp klokken 08.20, hev meg på badet, og gjorde meg klar for en runde med fredagsshopping. Hihi, sånn kan man gjøre når man er sin egen sjef! Jeg var faktisk i sentrum på minuttet butikkene åpnet, og måtte bare gå rundt og glise av glede. Det var så fryktelig lenge siden jeg hadde gått bananas på shoppingfronten at jeg i dag bare
måtte slå meg løs! Jeg handlet ikke engang i Oslo forrige helg. Ikke et eneste plagg! Er det rart jeg har slitt med abstinenser denne uken? Neida, så galt er det ikke, men det var likevel en fryd å få plukket noen godbiter med hjem. Dessuten måtte jeg ha meg en ny blomsterbukett! Det er jo fredda! *JUBEL*

Ikke hvilken som helst fredda heller! Kjæresten til bestis har bursdag i dag, så gave til han måtte jeg også ordne denne morgenen. Klokken 18.00 sitter jeg nemlig og koser meg med and(!), og en flaske prosecco! Superparet har invitert meg på middag før feiringen settes i gang. Det kan bli en hard helg, for i morgen er kvelden satt av til Cathrinemor, og da skal vi ikke se bortifra at det blir enda enda en omgang på dansegulvet. Jaja, jeg har sikkert godt av det. Høhø! <3

Under her får dere dagens innkjøp! Av en eller annen grunn bestemte jeg meg for å fylle garderoben med militærgrønt i dag. Fargen jeg på ingen måter forbinder med verken sommer eller vår, men det er bare så fint med denne fargen til blondt hår og en mørkere leppestift. Ah, bare vent. Jeg skal vise dere hva jeg mener i et fremtidig antrekk! Hihi. Kjolen under her ser på bildet ut som tidenes bestemorkjole, men fy søren så rå den er på om du har litt former! Den sitter som klistret og fremhever akkurat de delene man gjerne har lyst til å vise frem. <3 Husker jeg riktig så kostet den 249 kroner på H&M. Skjortene er fra Gina Tricot og koster 199kr per stykk, og Calvin Klein undertøyet kjøpte jeg på butikken “Twist inn” på Sandens shoppingsenter.

Og en sniktitt på enda litt mer undertøy.. Jeg får visst aldri nok. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg