H.A.P.P.I.N.E.S.S

Hurra! Borges hundecamp har åpnet dørene igjen! Mangler bare Bella her nå så har jeg det som plommen i egget. Hun kommer nok på besøk en av de nærmeste dagene, for nå har hun løpetid, og hold dere fast… Jeg har fått oppgaven å finne mann til henne! Åjada. Nydelige Bella balloni skal settes valper på, men kun hvis vi finner henne drømmemannen. Hihi. Derfor spør jeg dere! Har du, eller noen du kjenner en fin Italiensk mynde som kunne tenke seg å bli paps? Send meg gjerne en mail på [email protected]! Bella er jammen kresen, så det er slett ikke sikkert det blir noe valp(er), men vi må ihvertfall prøve. <3 Fy søren så nydelige de bebisene ville ha blitt.

Over til torsdagen! Jeg startet dagen med en superhard PT time, og fikk besøk av Kristinemor og de to dyrene hun passer like etter at jeg var ferdig i garasjen! Vi skal snart ut på tur i finværet, men nå tenkte jeg først å oppdatere dere med noen gladbilder fra formiddagen min.

To timer har jeg hatt besøk, og allerede nå ser moppen slik ut. Haha, det er helt sykt hvordan gulvet bare dekkes av et tykt, sort hårlag så fort Thio tusler inn døra. -Men det er jo derfor man har mop da! Kunne vel aldri tenke meg å ikke stenge hundene ute bare for å ha det hårfritt!

Jeg blir jo ikke lykkeligere enn når kennelen åpner dørene!

Hvordan har deres dag vært så langt? Vi skrives snart igjen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg