Hva vil dere ha fra meg?

God tirsdagskveld kjære dere. Dere har nok lagt merke til at det er blitt litt mindre oppdateringer her i det siste. De tre siste dagene har jeg kun hatt et blogginnlegg daglig, og det er på langt nær bra nok. Dere aner ikke hvor lyst jeg har til å gi dere det dere vil ha, men i enkelte perioder strekker bare ikke kreativiteten til! Vi går mot lysere tider, jeg er supermotivert etter at dere er blitt så flinke på å legge igjen respons, og alt ligger tilrette for at jeg skal kunne blogge superbra om dagen, men jeg har virkelig ikke den villeste idè om hva jeg skal skrive om.

Jeg hater å si det, men noen ganger er det bare slik, og da skulle jeg så gjerne hatt en bloggskribent som bare kunne ha steppet inn for meg! -Men sånn fungerer det jo ikke. Eller… Kanskje jeg skulle ha latt en av dere få slippe til her inne en gang i blant? Hehe! Neida, men poenget mitt er at hodet er litt tømt om dagen, så nå spør jeg dere rett og slett om hjelp..

Først og fremst: Hva gjør dere når dere behøver ny inspirasjon i hverdagen? Jeg kan liksom ikke engang komme på en middagsoppskrift jeg ikke allerede har delt med dere! Har dere noen ønsker til oppskrifter, innlegg, eller spesifikke hverdagstips? Fortell meg gjerne om dem, for det er så fint å bli opplyst om hva dere faktisk vil ha. Jeg vet at det er mange av dere som i hovedsak leser bloggen for en daglig dose hverdagsglede, og det skal jeg jo alltids klare å gi dere, for glede er det nok av i livet mitt! -Men jeg vil veldig gjerne gi dere litt mer, så om dere skulle være i det kreative hjørnet i kveld, smitt meg gjerne med inspirasjonen deres. Jeg trenger det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg