Blogger’s night out!

Fine
June <3 Ah, hvor skal jeg starte? Ettersom jeg var i møte med Sandra til 18.00 i går, dro jeg tilbake til hotellet for å oppdatere dere, og freshe meg opp litt før lønningspilsen. Plutselig fant Cathrine og jeg ut at vi måtte få i oss noe mat også, og vips så var klokken blitt 20.00 før vi kom oss tilbake til Aker Brygge hvor United Bloggers holder til. Dermed gikk vi glipp av konserten med Fuentes, men det var jo likevel superhyggelig å få hilse på litt bloggere! Det er liksom ikke hver dag jeg er i Oslo, så det lille jeg kommuniserer med andre bloggere foregår som regel på facebook. Dessuten var det veldig fint å endelig få hilse på gjengen bak UB! Kanskje spesielt Sandra som er min agent og kommende BF. Hehe. Det er denne dama som vil gi meg oppdrag i fremtiden, og sørge for at økonomien når nye høyder. Skjønnere svenske skal man lete lenge etter!

Etter to timer med skravling, bildeknipsing og drikking av både bobler og sangria, tenkte Cathrine og jeg å ta turen litt videre! -Så vi takket for oss og flyttet rumpene våre til Karl Johan, hvor vi egentlig fant ut at sengen fristet mer enn bylivet… Fy søren så kjipe vi er blitt. Nattmaten ble dermed inntatt på Mc Donalds klokken 22.00, og deretter var det straka vegen hjem.

Aldri vært lykkeligere over en cheese burger. <3

Flere bilder kan dere se på de andre UB bloggernes blogger!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg