En sprekere lørdag!

I dag spratt jeg opp fra sengen hele tolv minutt før alarmen ringte! Hihi. Allerede 07.48 var jeg i ferd med å tre på treningstightsen. Åjada! Så giret var jeg på å starte lørdagen.. Det er bare så vanvittig deilig å løpe utendørs om dagen. Været har den siste uken minnet litt om vår, og når heller ikke den sure vinden står på er det bare en fryd å ta kondisjonsøktene ute. Gjerne på en av de tretti nydelige skogsstiene vi er skjemt bort med her på tømmerstø! Løper jeg her på morgenkvisten så behøver jeg ikke engang spillelisten på Spotify. Da synes jeg det er bedre å finne et tempo som går i takt med pusten, og rett og slett løpe til lyden av natur.

Etter 6 rolige kilometer, mikset og trikset jeg sammen en liten fruktsalat bestående av blåbær, druer, ananas, jordbær og denne oransje frukten(?) som jeg aldri husker navnet på. -Og ja selvfølgelig måtte det hele spises i en diger ananas! Er man blogger så er man blogger… Da gjør man gjerne noe ekstra ut av enhver ting.. Selv en fruktsalat må pimpes for bloggbildenes skyld!

Nå glemmer jeg helt å fortelle dere hvorfor første oppdatering kommer så sent denne lørdagen! Jeg satte som vanlig i høyspenn og så 3 mila på Nrk i dag formiddag. Kristine kom på lunchbesøk og hadde veldig lyst til å gå på butikken, men jeg nektet sta som jeg er å røre på meg før alle de norske var gått i mål.. Tror dere ikke da at internett og tvsignal forsvinner like etter at Johaug passerer målstreken? Dere kan tro jeg var pottesur! Når man har sittet og fulgt med på en 3 mil så vil man jo se de flinke jentene gå i mål! Er det mulig… Så kristinemor og jeg ble sittende uten både tv og internett i hele fire timer vi denne lørdagen. Ikke vet jeg hva som skjedde, men nå har jeg ihvertfall fått det tilbake! *JUBEL*. Jeg har takket ja til å være hundepasser for tredje lørdag på rad, så resten av kvelden vil gå til lufting av hund og bloggarbeid! Passer meg helt perfekt. <3

Håper dere koser dere masse i kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg