New in – Daniel Wellington

Nå har dere alt fått en sniktitt på hva som ankom min postkasse denne helgen, men jeg må bare vise frem disse klokkene i et eget innlegg! Jeg var rett og slett så heldig å få velge meg ut et par
Daniel Wellington klokker forrige uke. En til meg, og en til Daniel. Hehe, å date en blogger må jo medføre noen fordeler! Jeg plukket meg ut hver vår mørkebrune “Classic Bristol” med ur i rosè gull, og da jeg åpnet den fine esken hadde de til og med lagt med en ekstra reim til oss! Ah, så glad jeg ble. Endelig eier også Borge en DW klokke. -Med en ekstra “classic canterbury” reim!

Jeg har ikke tatt klokken av siden jeg fikk den, og er rimelig sikker på at dette ikke blir den eneste i samlingen. Har du også lyst til å overraske kjæresten eller rett og slett bare kjøpe deg en DW klokke selv? Nå får dere 15% rabatt på hele nettbutikken ved bruk av rabattkoden “MARTHE”! Koden varer helt til 15 mars, så skal dere på klokkeshopping i nærmeste fremtid, bør dere så absolutt benytte dere av dette tilbudet! Så sparer dere dere for noen kroner. <3

Bruk altså rabattkoden MARTHE og få 15% på alle klokker!

Utvalget av Daniel Wellington finner dere HER

Klokkene er sponset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg