This week on snapchat

FOR en lørdagskveld! Daniel og jeg ble stående og kokkelere i halvannen time med rødvin i glasset og gladmusikk på høytalerne. Resultatet ble tidenes møreste elgkjøtt med potetpurè, rødløkskompott, grønnsaker og viltsaus! Himmel og hav for et dream team. Daniel tok seg av kjøttet, jeg fikset tilbehøret, og Thio ble siklende sittende og ser på. En flaske rødvin senere var jeg så trøtt at Daniel måtte bære meg til sengs. Jeg drikker nemlig ikke rødvin til vanlig, og sovnet klengete som jeg er, gang på gang
oppå ham i sofaen. Jeg var overbevist om at klokken var nærmere 02.00 på dette tidspunkt, men da Daniel informerte om at den bare var 23.11, fikk jeg raskt opp øynene igjen.. Vi kunne jo ikke legge oss klokken elleve på en lørdagskveld!! -Så da fant vi frem enda en flaske rødvin, og spilte brettspill til klokken faktisk
var 02.00.

Hyggeligste hjemmekvelden på lenge! Jeg la fra meg kamera i hele går kveld, men jeg er blitt en flittig snapbruker, og oppdaterer stadig mystory med både bilder og videoer. Over her får dere en liten smakebit fra den siste uken! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg