Simply Saturday

Jaja, vi fikk ihvertfall gull og sølv! HURRA!! I morgen er Petter tilbake også. Det er jeg overbevist om. <3 Har dere fulgt med på VM så langt? Det kan umulig bare være jeg som er skifrelst? Det er sånn at jeg nesten ikke får gjort noe som helst fornuftig om dagen! Har bare lyst til å stå opp, lage meg frokost og se på Nrk dagen lang. Hoho. Det er jammen godt VM ikke er hver helg..

Bella er i kveld blitt erstattet med Thio. En syk Thio faktisk! Jeg får være litt sykesøster jeg i kveld, for hunden kastet akkurat opp på stuegulvsteppet. Håper bare ikke han har det vondt. <3 Det ser heldigvis ikke slik ut. Jeg får følge med og vurdere formen litt utover kvelden!

Vi skal jo bare være hjemme og kose oss likevel. Daniel er her hvert øyeblikk, og da hopper vi avgårde på butikken for middagsingredienser. Han har lovet å ta med egenskutt elg, (ja må skryte litt), men vi må vel ha noe deilig tilbehør til også! Kanskje noen av dere har en god oppskrift på rødløkskompott? Tenkte nemlig det kunne vært hyggelig å prøve ut noe nytt! <3

Har dere tips til andre typer spennende tilbehør så del dem gjerne med oss!

Ellers får dere passe på dere selv, og ha det litt for gøy i kveld! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg