W.E.E.K.E.N.D

Åå nå kan jeg ta helg med god samvittighet! Møtet med Geir gikk jo over all forventning. Til tross for at jeg har vært eksepsjonelt dårlig til å ta telefonen de siste to ukene, var det et smil som møtte meg da jeg tuslet inn på kontoret hans klokken 10.00 i dag tidlig. Han hadde forberedt meg på at han var “lettere irritert” på meg denne fredagen, men hvor redd kan jeg egentlig bli når han sitter og smiler mens han kjefter? Ja, og forsikrer meg om at jeg skal få kakao når han er ferdig.. Heh! Det er hardt å være forretningskvinne med telefonangst.. Det skal være helt sikkert.

Jaja, nå har Geir atter en gang banket litt vett inn i hodet på meg, og Mathe er tilbake på riktig spor! Ville bare innom for å ønske dere en riktig god helg, og dele noen bilder fra formiddagen min. Det har vært så deilig vær her i dag. Eller.. Jeg kan vel ikke skryte på oss de helt store varmegradene,  men vi har i det minste fått sol her i sør! Tar det jeg får jeg. <3

Jakke og topp er fra Gina Tricot, Sko fra Jeffrey Campbell, Skjørt fra H&M

Happy freakin friday!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg