Thursday snapshots


Hils på mediekonsulent Stian Reinhartsen! Karen jeg spiste lunch sammen med denne torsdagen. -Og som løste snap-problemet jeg har hatt den siste tiden! Jeg har fått så utrolig mange kommentarer fra lesere som har lagt meg til på snap, men som likevel ikke får opp bildene mine. I dag fant vi endelig løsningen på problemet! Dere det gjelder skal nå få opp både den ene videosnutten etter den andre. Wuhuuu! Er det noen som fremdeles har problemer så får dere heller hyle ut! Martheborge heter jeg for dere som ikke allerede har lagt meg til. <3

Har dere gjort noe spennende så langt i dag? Sett på ski kanskje? Det har ihvertfall jeg! Jeg kom hjem så jeg akkurat rakk finalen i sprint både for kvinner og menn, og ville nesten ramle av stolen i glede da begge favorittene stakk av med gull! FOR EN LYKKE! Petter er tilbake!

Planene for resten av torsdagen er rett og slett bare å sitte foran pcen. Jeg har enda litt å sette meg inn i! Dessuten har jeg papirer som må sorteres til morgendagens møte med regnskapsfører Geir. Det er over to uker siden sist, så nå har jeg på følelsen at han savner favorittkunden! Høhø..

Ville bare oppdatere dere litt før jeg satte i gang. Tenk, i morgen er det helg, og endelig tid for å se Fifty Shades of Grey! Kan dere tro at jeg enda ikke har sett den? Jeg som har lest alle bøkene tre ganger på alle språk?! Dere skjønner det at jeg venter tålmodig på at Daniel skal komme hjem fra Tyskland så vi kan se den sammen. Ja, jeg har tvunget han til å bli med meg! <3 Hihi.

Dere som har sett den.. Hva synes dere om filmen?

Svarte den til forventningene? Ah, jeg gleder meg sånn!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg