Morning workout


God formiddag! Disse morgentimene har bare flydd forbi. Jeg hadde alarmen på 08.30 og hoppet rett i joggedressen for en liten morgenøkt i stua. Det føltes som årevis siden sist, så i dag fikk jeg lyst til å kjøre på med både planken, sit-ups, armhevninger, sideplanken og litt andre fancy øvelser med hovedfokus på mage og rygg. Det gikk aldeles utmerket helt til Bella våknet til live og ville delta i moroa… Hoho, når hun først er i gang så er det i grunn bare å gi seg.

Jeg fikk ihvertfall en liten dose trim før frokost! Jeg tenkte jeg skulle ta brekkien i en lettere form ettersom jeg allerede hvert øyeblikk er på vei til sentrum for lunch! Jeg har et møte med en ung herremann denne torsdagen, og har bestilt det på “et fancy sted som egner seg for gode bloggbilder”. Hehehe, lurer meg på om han tar på findressen for anledningen? He better!!

Neeeida, jeg tøyser. Slenger med morgensamtalen før jeg hopper avgårde!

Marthe: Hva skal overskriften være? Sett i gang din kreative sans.

Andrea: Get fit, or die……

… Venninnene kan vel ikke treffe hver gang. <3

Ha en supersprek torsdag dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg