Happiness is riding horses

Nå blir det en fryktelig sen mandags-update på dere! Det har bare hendt så vanvittig mye i dag. Jeg startet dagen med å pakke kofferten jeg. Andrea har nemlig invitert meg til å komme og bo hos henne den neste uken! Hun passer tidenes luksushus (som egner seg litt for godt som bloggbilde-lokasjon), og tenkte omtenksomt på meg da! Hihi, det er bare å glede seg til noen spenstige bloggbilder! Andrea leste akkkurat opp “to do” listen for morgendagen, og jeg må si meg svært fornøyd med at den inneholdt “være fotograf for Marthe”. Hehe, disse skjønne jentene mine. <3 Klager aldri på litt hjelp! Spesielt ikke i disse dager, for i morgen har Borge en liten kunngjøring å komme med! Endelig skjer det noe nytt og spennende for bloggen og meg! Ah, gleder meg sånn til tiden fremover.

Mer om dette får dere i morgen! Nå, tilbake til mitt nye samboerskap. Hihi! Første dag sammen brukte vi i stallen! Andrea kom og plukket meg opp så fort kofferten var pakket, og så var det bare å hoppe i ridestøvlene. Jeg fikk nemlig æren av å varme opp hesten til dressurtimen hennes! For en gledens dag. Haha, det er sjeldent jeg setter blogginnlegget så lett på vent, men et slikt tilbud kunne jeg bare ikke takke nei til. Jeg slet litt med å holde hælene nede i de meterlange stigbøylene, men det gikk sånn tålig greit!

Hesten ble ihvertfall varm, og det samme gjorde jeg. -Og himmel, for en lårtrening! Jeg kjenner allerede nå at kroppen vil være pinnestiv i morgen, men det var bare så ubeskrivelig deilig å få ri litt som i gamledager igjen! Andrea, du som er nyutdannet instruktør, må gjerne kjøre ridetimer med meg en dag. Jeg er klar for en sprangtime på hingsten når som helst! <3

Takk for en fantastisk start på uken! <3
Håper dere har hatt en like bra dag.

19 kommentarer
    1. Har sett at du begynner å blogge på unitedbloggers. Det jeg ikke helt skjønner er hvorfor det står unitedbloggers inni din nettadresse, mens lene orvik og komikerfrue kun har .no etter navnet sitt, men det endres kanskje når du får oppstartdatoen. Litt lettere å kun huske navnet ditt martheborge. no
      Håper også de har ordnet kommentarfeltet til du begynner fordi slik det er på de andre sine blogger, gjør jo at man ikke gidder å kommentere fordi man må logge seg på hvert enkelt innlegg for å kunne kommentere. Lykke til uansett.

    2. Kristin: Hvis du skriver http://www.martheborge.no så kommer du til min nye blogg hos United Blogers 🙂 Angående kommentarfeltet så jobber de med saken! Jeg skulle gjerne hatt akkurat den kommentarfeltbiten på plass før jeg flytter over så dere slipper å styre med å logge dere inn for å kunne ha en dialog med meg 🙂 Uansett, tusen takk! Jeg tror dette blir helt topp når alt faller på plass 😀

    3. Må si at sisten din er utrolig fin til at du rir sjeldent! Nydelig hest også – heldiggris som har muligheten til å ri han 🙂 Kjenner jeg savner ridningen når jeg ser disse bildene, inspirasjon.. Også Bella da, den hunden er jo bare helskjønn! Ha en fin kveld videre <3

    4. Så herlige bilder Marthe! Så ut til at dere koste dere!:-) håper du rekker å bli med Andrea til Lillesand i morgen!:-)

    5. Koselig innlegg!:-)
      Bare lurer på kommer det flere innlegg med svar fra venninner, veldig morsomme innlegg det der???!!:-)

    6. Spennende å være en del av unitedbloggers. Leste på dagens næringsliv at de gjør det veldig bra. Du blir jo nr 2 av deres mest leste bloggere der, kun slått av komikerfrue så regner med du kommer til å tjene bra.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg