Jomfrudommen er tatt!

Jeg ler meg ihjel av Kristines skrekkslagne blikk til gårsdagens kveldssnacks! Som nevnt hadde vi en sushidate i vente, og det mest fordi jeg hadde lyst til å gjøre bestis like hektet som meg! Dere som har fulgt meg i millioner av år.. Husker dere innlegget hvor jeg prøvde å ta sushi-jomfrudommen til Kristine i januar 2012? Vi dro på Food Asylum, skjønte ingenting av menyen, og endte opp med vårruller fylt med alt annet enn fisk… Det var vel ærlig talt mer en regnskog av grønt i dem.. Siden har ikke bestis rørt en eneste makirull! Vel, før i går da! Hun hentet meg i sekstiden og kjørte oss ut til Sørlandssenteret hvor vi sammen bestilte med hjem litt nybegynner-sushi. Bildet over til høyre avslører kanskje dommen? Hihi, til min store, store begeistring likte hun det!! Endelig fikk jeg enda en venninne frelst. <3 Jeg har på følelsen at 2015 blir året hvor Marthe får alle sine kjære og nære sushiavhengig.

Ville bare innom for å ønske dere en riktig god morgen før jeg hopper avgårde til Auds minste! Jeg har visst en sånn dolleuke… Frisørbesøk i går, og neglstell i dag! Har dere hørt? Må jo bli fin til kveldens date! Under ser dere kanskje også resultatet av gårsdagens striping litt bedre? Jeg er så fornøyd med å ha fått et litt lysere spill i det! Syntes det var på sin plass ettersom vi går mot vår. <3

Ha en finfin onsdag *rettelse* lille-lørdag alle sammen!
Pysjen jeg har på meg på bildene er fra Cubus. <3

7 kommentarer
    1. Hei Marthe! HAHAHAHA, jeg må bare le 😀 Vært med på det samme selv et par ganger, og jeg lo så jeg grein av de. Hun ene likte det ikke, så hun drev og styra og ordna og tok av både avocado, tang og sesamfrø. HAHA! Mens hun andre likte det faktisk, men hadde nogenlunde det samme blikket som Kristine øverst til venstre 🙂 (tror jeg bare skulle ha kjøpt tempura-maki til hun første, hahaha 😛 Prøve det neste gang!). Wow, så utrolig heldig du er denne uken da – først frisøren, så negledamen. Ikke feil i det hele tatt! Er det Mr. du skal møte i kveld? 😉 Åååå, fortsatt like nysgjerrig jeg altså, fortell fortell fortell 😀 Hehe. Men skal ikke mase jeg, kose deg masse i dag Marthe 🙂 Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg