En bloggers koffert..

…Er fylt med sko!

Man vet aldri når man skal ut på antrekksshoot, og manko på hæler skal ihvertfall ikke stå som noen hindring! Om jeg bare kunne ha styrt været så skulle vi hatt evig tørke i Norges land. Alle disse hælene har jeg altså drasset med forgjeves! Ler meg ihjel.. Det er ihvertfall fint at de tar seg godt ut i kofferten! Arh, jeg er faktisk like lite lysten på å reise hjem som Bella var på det kysset..

-Men men! Man kan vel ikke bli for alltid. Hverdagen kaller, og dessuten gleder jeg meg til å klemme på både venninner, og en kjekk herremann! Kofferten er nå pakket (med god hjelp fra systematiske bestefar), og om under en time sitter jeg på toget hjem!

Ihvertfall hvis jeg får løsrevet Bella fra hennes nye favoritt… Kanskje hun bare må bli igjen her nå. Haha, nei slapp helt av Andrea. Du skal få hunden din igjen! <3 Ville bare gi en lyd ifra meg før avreise denne gang. Jeg regner ikke lengre med å ha nett på toget, så nå fremover får vi heller gjøre det slik! Ønsker dere alle en riktig fin helg. Kos dere en hau, så skrives vi igjen fra Kristiansand!

Ååå <3 To storfavoritter i en og samme sofakrok.
Tusen takk for meg, Stavanger! Jeg har hatt det ALT for fint.

13 kommentarer
    1. fineste Bella <3<3
      en hel koffert med sko....wow......
      og null outfitbilder hahaha 😀 litt morsomt.
      God tur hjem fine og ha en smashings fredag <3

    2. Haha, jeg må le.
      Jeg har fulgt med på bloggen din fra starten av og du har lagt ut ganske så mange bilder av Bella. Men! På bildet hun ligger på fanget til bestefar er det første bildet hun faktisk ligner på en hund! Haha <3

    3. Hei hei! 🙂
      Jeg er fast leser på bloggen din, og jeg synes du er veldig inspirerende. Kommenterer da veldig sjeldent her.. men men. Over til deg jeg skulle si, jeg leste det tipset ditt om perfekte beach bølger, og fulgte oppskriften din der. Jeg synes det var veldig godt forklart, og når jeg prøvde det og så resultatet ble jeg positivt overrasket. Så Tusen Takk for det!!

    4. Så bra du har hatt det fint 🙂 <3 Ser du reiser ganske så ofte til Stavanger for å hilse på familien, men er det noen grunn til at du nesten aldri nevner noe om moren din? 🙂 besøker du hun ofte? Er bare nysgjerrig, du prater så varmt om familien din hele tiden og det er godt å se, men bare lurer på hvorfor moren din aldri blir nevnt 🙂

    5. Hei! Jeg reiser til Singapore til uken, og har bare et lite spørsmål til deg ettersom du var der for en stund tilbake 🙂 Er det virkelig så strengt med tyggis der som alle nettsider og forumer skal ha det til? Er det ikke lov å ha med inn i landet engang?

    6. Hei! Digger bloggen din Marthe og digger ekstra treningsinnleggene dine! Kunne du vist noen rygg øvelser?

    7. marthe, er det ikke på tide vi får se denne kjekke mannen din? er bare pittelitt nyskjerrig, altså! 😛

    8. Jeg har (som du kanskje allerede vet ut fra mine kommentarer i ny og ne) lest bloggen din en god stund. Har alltid likt bloggen din veldig godt og har vært innom daglig, men jeg må bare si at du virkelig har forbedret deg i det siste! Du skriver veldig engasjerende og morsomt, samtidig som det er mye informasjon og fine bilder. Digger det! Du har alltid skrevet bra, ellers hadde jeg ikke lest bloggen din daglig, men det er virkelig noe som har skjedd den siste tiden. Du blir bare bedre og bedre <3

    9. Linn Therese: Tusen takk for tilbakemeldingen Linn Therese! Morsomt at du sier det, for jeg har prøvd å legge litt mer i spesielt teksten i blogginnleggene den siste tiden. Jeg har så lyst at teksten i ethvert innlegg skal være morsomt eller engasjerende som du sier, og har derfor de siste ukene brukt litt lengre tid på akkurat denne biten. Herlig at noen legger merke til det! 😀 Tusen takk for gode ord. <3 Slike kommentarer er supermotiverende!

    10. Hei 🙂 hvor har du kjøpt de svarte skoene bakerst til høyre ? Og paret til venstre bakerst ? Bruker alltid sånne sko når jeg skal ut. Trenger ett par nye. Ha en fin helg <3 <3

    11. Hei. du skriver mye om familien din, og faren din vet vi mye om.
      men hva er skjedd med moren din? dere reiste jo sammen før og hand med hverandre, nå ikke et pip? vet at mange maser om dette, men det er jo rart at hun plutselig fordufter? du trenger jo ikke forklare og fortelle alt, men ikke bare hopp over disse spm , det virker som det er noe å skjule.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg