Workspace inspiration

God kveld! Den siste timen har jeg brukt på å lete etter kontorinspirasjon jeg! I dag låste nemlig Jonas seg inn i leiligheten hjemme i Kristiansand, og hentet det siste han eier av møbler. Det vil si at hele det fine kontoret i dag forsvant sammen med stuebordet, en kommode og den hvite, søte garderoben i gangen. Jeg tenkte først at jeg kanskje bare kunne kjøpe det av Jonas så jeg slapp å kjøpe nytt (for ikke å snakke om å lære meg og montere) men herlighet, det er jo bare gøy med litt forandringer i heimen! Monteringsjobben er sikkert verdt det når et splitter nytt kontor kommer på plass, sammen med et litt penere stuebord og litt nytt design i gangen.

Ah, jeg gleder meg til å dra på interiørshopping allerede til helgen! Tipper dere også er klare for litt forandringer etter å ha beglodd hjemmekontoret mitt via en halv million bloggbilder det siste året. Hihi! Spørsmålet er bare om jeg vil trives like godt uten det pastellrosa hjørnet mitt! Jeg har ikke helt fått bestemt meg for hvilken stil jeg vil kjøre, men jeg må si at jeg har lagt min elsk på kontoret over her. Jeg synes disse detaljene er perfekte, men kombinasjonen av gull, hvit og sort er liksom heller ikke feil.

Decisions, decisions… Jaja, bra skal det uten tvil bli uansett! Skulle dere ha noen gode nettsider med lekkert interiør å tipse meg om, så må dere gjerne tipse meg i kommentarfeltet under her. Jeg tenkte blant annet å bestille meg et fancy, litt unikt stuebord, men jeg har ikke handlet så mye til hjemmet på nett før. Hvor er det dere interiørentusiaster handler? Har du noen gode norske nettsider så fortell gjerne oss andre hva de heter! Så slipper vi de dyre tollregningene som gjerne følger med den utenlandske nettshoppingen.

Jeg håper dette lille bildedrysset kan være inspirerende for flere!
Jeg har ihvertfall blitt supergiret av dette! Vil.Innrede.Nå <3

23 kommentarer
    1. Ååå så herlig med interiørshopping. Du er mitt store forbilde og den bloggeren jeg liker aller best for tiden. Du er morsomt og inspirerende! Veldig glad jeg fant bloggen din 🙂

    2. Aah, så mye fint! Jeg elsker aflekthome.no, gå inn på instagrammen dems; aflekthome. De har så mye fint og unikt! Også ser alt de har så eksklusivt ut 🙂

    3. Anne: Så hyggelig å høre! Blir så glad 🙂 Tusen takk Anne! Håper du følger meg i lange stunder 😀 Jeg har ihvertfall ikke tenkt til å gi meg med det første. <3

    4. Kusinene min driver faktisk en av Norges største interiør blogg,
      hun har en veldig spesiell, men absolutt kul stil, den kan være noe litt uten om det vanlige, og hvor hun oftes setter veldig preg på spesielle detaljer. Det kan å gi mye inspirasjon og ideer. Du kan sjekke ut bloggen her, det står nok også masse tips der til hvor du kan få tak i ting:) http://stylizimoblog.com

    5. Helt sikkert på at det blir utrolig fint!:)
      Vakrerom.no har utrolig mye fint, annbefaler deg og ta en titt der:)

    6. Emma Emilie: Jeg bruker Nikon D3000 kamera og portrettlinsen Nikon 50mm 1,4 🙂 Kjempefornøyd med dette utstyret, og det er ikke så dyrt heller. 🙂 Koster vel rett over 6000 til sammen for begge deler. <3

    7. Sara Katrin: Ååh! Jeg er stormforelsket i det skrivebordet. Kanskje enda en blogger går til anskaffelse av dette. Hehe! Tusen takk for tips 😀 Jeg måtte inn og se på jysk bordet også, og det var og superfint! Himmel, dette kan bli vanskelig. Jeg får bare titte litt rundt og se om jeg kan få bestemt meg i løpet av dagen. <3

    8. Det sølvbordet er ganske dyrt. Ligger vel på rundt 12000, trur jeg. Men har man råd, så er det jo gullverdt å ha da. Det kan brukes som konsollbord også, også kan du justere høyden på den i tillegg. Finnes som salongbord også, vet jeg.

    9. Åh så gøy med noe nytt 😀 håper du finner noe som du blir å like 🙂 er ikke så lett når d er så mye å velge mellom 🙂

    10. masse lekkert du fant deg 🙂
      Eg er på jakt etter et kles skap og en diger kommode ala Hemnes på IKEA…….har bittelite soverom så ikkje uendelig med plass…
      Gleder meg til mer oversiktelig skap 😀
      og til mer inspo fra deg og hvordan du ender opp med nytt av alt 😀

    11. Pureinterior.blogg.no
      Tror jeg den heter, det er en veldig bra interørblogg ispedd litt hverdagslige ting 🙂

    12. Emma Emilie: Jeg har det samme kameraet som Marthe, pluss noen linser. Det må renses da, men jeg skal gå til Canon fullformat, så om du vil kjøpe Nikon kameraet mitt, så kan du det. Har fire linser, men den ene må kanskje repareres om det går an. Hvis ikke blir det 3 linser istedet – blant annet portrettlinsen Nikon 50mm 1.8, en telezoom og en 18-70mm linse.
      Hvis du er interessert, så kan jeg si fra til deg når kameraet er ferdig renset.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg