Marthe og Bella på nye eventyr

Okei, den hunden har helt klart begynt å ta av tante Marthe’s crazy bloggpositurer… Ler meg ihjeel av det første bildet her!! Takk Bella, for at du hver morgen får smilet mitt til å gå rundt. <3 Andrea kom egentlig for og hente henne i går, men tror dere ikke jeg klarte å smiske meg til å få låne henne med til Stavanger? Åjoda! Stavanger, her kommer vi.. Jeg fikk nemlig et instenst familiesavn sent i går kveld, og bestilte togbillett allerede til i dag. Det er nøyaktig en måned siden sist nå, og det kjenner jeg er en måned for lenge! <3

Andrea og jeg glemte oss bort, og gikk ifra en diger skål godteri før vi dro ut for noen raske ærend i går kveld. Tror dere ikke Bella hadde vært på stuebordet og forsynt seg da vi kom hjem igjen? Stakkars lille hadde trykket i seg hele bollen, og holdt meg våken hele natten for å gå på do både klokken 03, 04, 05 og 06.00. Heldigvis slapp hun unna med en lettere mageknipe. <3 Med sjokoladen og alt som befant seg i den godteriskålen, kunne det ha gått fryktelig mye verre, men nå ser hun ut til å være frisk som en fisk igjen.

Lille gullungen min <3

Takk og lov for det! Ønsker dere en super start på den nye uken. Jeg har en koffert å pakke ferdig før jeg skal fly avgårde til togstasjonen. Krysser alt jeg har for at nettet fungerer i dag, så jeg kan få unnagjort litt blogging også på toget! <3

Et bildedryss fra en alt for bra mandagsmorgen <3

29 kommentarer
    1. Haha, jeg ler meg ihjel av Bella! Hu minner meg så mye om min egen hund 🙂
      Kos deg masse i Stavanger! Og spis kaker for meg også, jeg blir nemlig ekstremt sugen på kaker og god mat når du knipser alle disse herlige bildene i Stavanger.

    2. Jeg trur kanskje det er på tide å flytte til Stavanger, jeg..Med så hjemlengsel, så bør det nesten være et tegn på at det er der du skal være. Men da må du jo ta farvel med både garasjen, Magnus og jentene dine..Og enda verre – BELLA! Hva syns du om det egentlig?? Kristiansand er byen du bor i, men slik det virker for meg, så er vel Stavanger mer hjem for deg, er det ikke? Kunne du ha tenkt å bli Stavangerjente igjen, trur du?

    3. Ååh du stråler! Blir så glad av å se på bildene dine <3 Kos deg masse i Stavanger! Si ifra om du trenger tips til restauranter, shopping eller koselige ting å finne på! Har mange anbefalinger på lur <3 God klem fra Stavanger jente 🙂

    4. åå, jeg elsker bloggen din, Marthe!! Får så utrolig mye inspirasjon fra bloggen din, og bildene dine er bare helt perfekt x1000. Jeg sliter med å konsentrere med når jeg leser til prøve osv, så lurte jeg på om du kanskje kunne skrevet noen tips på bloggen om hvordan det kan bli litt ”lettere” å lese osv, tusen takk på forhånd, stå på!! <3

    5. Kos deg masse i Stavanger 🙂 Stakkars Bella <3 Så bra d gikk bra m henne 🙂 ha en fin kveld 🙂

    6. benedicte: Så hyggelig å høre <3 Takk for en herlig tilbakemelding Benedicte! Et slikt innlegg tror jeg det er flere som kunne tenke seg, så jeg skal hive meg på saken. Må bare gå inn i tenkeboksen og finne frem til mine gamle, geniale lesemetoder. 🙂

    7. cuskima: Ja, jeg er glad det gikk godt denne gang også. Det er vel ikke første gang hun har fått tak i en sjokoladebit fra stuebordet. Må kjøpe meg et høyere bord! Eller en lavere sofa. Hehehe <3

    8. Veronica: Å så skjønn du er! Jeg setter alltid pris på spesielt restaurant-tips, shoppingtips. Selv om jeg har bodd her selv så har jeg ikke så veldig god peiling på hvor de beste spisestedene befinner seg. Jeg går liksom bare på de samme gamle hele tiden! Det er jo bare dumt når jeg elsker å prøve ut nye steder! 🙂 Kommer du på noen gode steder i farten så kom mer enn gjerne med dem! 😀 Klem!

    9. Sara Katrin: Hehe, ja jeg burde kanskje det. <3 Nei, jeg hadde ikke klart å si farvel til Bella, og jentene mine, men hvem vet.. Kanskje jeg flytter tilbake om noen år? Man skal aldri si aldri. 🙂 Jeg elsker Stavanger, men jeg stortrives i Kristiansand også. Akkurat nå er det ihvertfall der jeg vil bo. 🙂

    10. Italienere kan hoppe rett opp fra gulvet. Buffy spiste en gang en hamburger FRA stekepannen, mens den stekte…..en annen gang plukket hun pålegget av skivene til datteren min som lå inners ved veggen……skivene lå like fint, null pålegg HAHAHAHAHA

    11. ÅÅÅÅ! Så fin hund. Har samme rase i sjokoladebrun, VERDENS søteste hund! Beundrer klesskapet ditt assa, for en inspirasjon både du og det er! Hehe <3

    12. Fyyyyysøren så mye sko du har! Får du sponset de fleste eller er du rett og slett en shoelover som meg? En dag skal skapet mitt vært fult av minst like mange sko 😀

    13. Anonym: Hehe, ja det er resultatet av noen års samling 😀 Noen av dem har jeg fått sponset, men de fleste har jeg nok kjøpt selv. 🙂 Jeg.Får.Ikke.Nok! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg