Antrekk – 240115

Ååå <3 Noldus! Hun er altså så skjønn at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg noen ganger. Jeg var bare nødt til å snike henne med på noen av antrekksbildene. Snille, snille kristinemor som har vært ute på shoot med meg i finværet. Jeg blir så glad når jeg kan få litt fotografhjelp fra disse alt for gode venninnene. <3 Jeg hater virkelig å spørre, men så tenker jeg på hvor uendelig lang tid det tar å prøve å få til noe bra med selvutløseren, så da ender jeg opp med å gjøre det til slutt. -Og jentene stiller opp vet dere. Uke etter uke.. Åh, for en gjeng jeg har rundt meg. <3 Det ble ingen sporty tur på oss likevel, men vi kjørte til butikken, kjøpte ingredienser til en god frokost og nøt den hjemme hos meg. Vi er så flinke til å gå på tur i hverdagen at i dag gjorde det ingenting med litt unnasluntring.

Flere som har fått finvær denne lørdagen? -Og skal dere noe hyggelig i kveld? Jeg skal hive meg i dusjen så fort dere er oppdatert, og så tar jeg med meg hunden på tacodate hos D! Bella og jeg hadde det for all del hyggelig med girlsnight i går kveld, men jeg kjenner et lite savn av en spesiell, pen mann. <3 Dere får ha en superduper lørdagskveld så lenge! Uansett om dere måtte tilbringe den hjemme eller skålende på fest. Vi skrives mer så fort jeg er tilbake igjen i morgen! Kanskje får dere litt mer klissedetaljer da? Neida. Joda. Neida.


Bukse og genser fra Bikbok, Sko fra Charles & Keith, Jakke fra Zara, Smykke fra H&M

Nyt lørdagskvelden alle sammen! <3 Det skal jeg gjøre.

20 kommentarer

Siste innlegg