Mine siste innkjøp!

God kveld dere! Endelig får jeg ut innlegg nummer to for dagen.. Jeg ble sittende hos Geir i over to timer denne fredagen. Den mannen er jo blitt som en god paps nummer 2! Ja, han ordner virkelig alt for meg.. Ringer rundt til gamle og nye samarbeidspartnere, sørger for at alt er som det skal være på alle fronter, og hjelper meg med de mest hverdagslige ting som jeg bare er for vimsete til å klare å ordne opp i selv! Mailboksen som jeg lovet å rydde opp i for to uker siden, har han også tatt seg av i dag. Langt over 1000 mail er nå slettet og sortert inn i ulike mapper, så nå fremover blir det system skal dere se! Snille, snille Geir. Redder livet mitt gang på gang! Skulle dere noen gang ha behov for en regnskapsfører så sier jeg bare èn ting: Se og ta med rumpene deres til Viego regnskapsbyrå! <3

Tenkte bare jeg skulle vise dere mine siste innkjøp i kveld! Jeg har tidenes cravings på langarmede gensre med høy hals om dagen.. -Og gjerne disse korte modellene som viser litt mage. Jeg tror faktisk ikke jeg kan komme på noe mer sexy enn et antrekk med slik classy genser og en ren, høy hestehale til. Butikkene har en rekke av dem i vår, og jeg har planer om å sikre meg hver eneste variant.

Den blå Vero Moda genseren som dere ser på bildet under til høyre her har lenge vært en storfavoritt, men tidligere denne uken tok en ny genser førsteplassen. Det er ikke så lett å se stoffet på bildet, men den hvite genseren med gullsmykket rundt halsen er herved min absolutte favoritt. Den er i det mykeste pusestoffet dere kan tenke dere! Hihi, jeg kunne nesten ikke få kastet genseren raskt nok over disken, for denne saken visste jeg med meg selv at bare måtte bli med hjem. Den koster 249 kroner og fås kjøpt på Bikbok!

Ja, og se hvem jeg har fått på besøk igjen! Halleluja, for en gledens helg dette skal bli. Ja, for hun er dessverre bare på helgebesøk denne gang. Andrea jobber så mye de neste dagene at hun syntes det var bedre at jeg tok vare på Bellis i helgen. Heldige, heldige meg! <3 Vi skal snart kjøre girlsnight, bare hunden og jeg.. Jeg må bare se å få oppdatert dere ferdig først. -Så tenkte jeg faktisk å lage meg litt hjemmelaget pizza til kveldens episode av “Mitt dansecrew”! Jeg kan virkelig ikke fordra å lage middag til bare meg selv, men nå som jeg har en hund på besøk føler jeg liksom at jeg lager for to da.. Hehe, jeg spiser og Bella tigger. <3 FREDAGSKOS.

Spør hvis dere lurer på hvor noe av dette er fra!
Kjolen jeg har på meg er ihvertfall kjøpt på Lindex <3

34 kommentarer
    1. Elsker bloggen din!
      Kjempe fine innkjøp!
      Hvor er den beige buksen fra og den hvite genseren med smykket på?

    2. Æææ! Hvor er støvlettene fra?! Lenge siden du kjøpte de? og husker du eventuelt pris?? Trenger disse i kolleksjonen min! <3

    3. var også på shopping i dag…..Vero Moda hadde mega salg…..bukse til 25 kr, tok med 2, skinnbukse til 100, lekker bluse i sort med røde blomster 25 og en drittlekker sort og kvit jakke. 275 for alt det eg mener tuller du??????? AMAZING!!!
      ha en smashings kveld, nå er det farging av hår på menyen og jobb i morgen <3

    4. Hei Marthe! Så utrolig mye fint 😀 Og jeg DIGGER den kjolen fra Lindex, den skal jeg innom og se på allerede i morgen! Kanskje det blir et outfitbilde med den i morgen på instagram. Den hunden der er bare såååå nydelig altså, dåner. Håper du har kost deg med pizza og tv, jeg gjør det samme nå (kveldsjobbing..). Straks natta og ny jobbdag i morgen, men så er det HELG og festligheter 😀 Klem<3

    5. Så deilig det må være å ha en så snill og flink regnskapsfører!
      Hvor er den beige buksen fra? Så mange fine klær! Elsker kjolen fra lindex 🙂

    6. De var fine 🙂 Håper du har hatt en fin kveld.
      Lurte på noe, har du fått spm om å være med i “Bloggerne”? Hadde vært så gøy å fått sett deg på det!

    7. Marie: <3 Tusen takk Marie. 🙂 Håper du har hatt en kjempefin fredagskveld selv! Nei, det har jeg ikke fått spørsmålet om, men jeg ville nok ha takket nei om jeg ble spurt. Jeg ville nok ikke ha vært komfortabel med å ha et tv team rundt meg dagen lang. <3

    8. Ida: Heisann Ida! Så gøy at du likte kjolen såpass at du må avgårde for å se på den selv allerede i morgen. Hihi 😀 Håper du har hatt en like deilig fredagskveld som meg. Bare å komme seg gjennom en siste jobbdag, så kan du ta helg med god samvittighet og feire som bare fy 😀 Lykke til med både shopping, jobb og festligheter i morgen. Klem <3

    9. cuskima: Åh herre! Jeg var også innom Vero Moda her om dagen, men de hadde da ikke den slags priser da jeg var der. Kanskje jeg må ta meg enda en tur og se litt nøyere. Hørtes jo ut som du fant en hel hau! 😀

      Tusen takk Lin! Du er en knupp <3 Håper håret ble smashing, og lyyykke til på jobb i morgen 😀

    10. Matilde: Hehe! Alle gensrene er fra Bikbok bortsett fra den blå Vero Moda genseren og den lille grå med høy hals. Sistnevnte er fra en butikk kalt Stradivarius 🙂 Jeg kjøpte den i Singapore. <3

    11. Takk fineste <3
      Ja de hadde bord utenfor med forskjellige slimjeans i mange farger til 25 og 50 og ute jakker 100 til 200. og inne hadde de stativ og bord med 50 og 100 og 150 priser. Galskap. Men eg betalte nett 21 000 i regninger så derfor ble det kun brukt 275 hahaha. Tusen takk fargen blir fin, eg farger kun med økologisk <3
      nattinatt og ha en fantastisk helg 🙂

    12. Hei! Elsker bloggen din, og det er faktisk et lyspunkt i en ellers grå hverdag når du har kommet med et nytt blogginnlegg!! Men jeg lurer litt på hva du styler disse genserne med? Liker du best å ha noe som er høytlivs eller low waist? 🙂 Håper på svar, digger deg og bloggen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg