@marthekborge

Åå så herlig å våkne opp til fredag. Igjen! Det var jo nettopp helg? Hihi, denne uken har gått skremmende fort. Planen nå er å hoppe ut av morgenkåpen, og inn i et antrekk som er representabelt for møte med Geir. Jeg blir nok sittende på kontoret hans i en god time, så nå tenkte jeg bare å gi litt lyd ifra meg før jeg drar! Ellers skal jeg kun fokusere på å blogge denne fredagen. Nå ble det minimalt av skriving i går, så jeg får prøve å ta igjen litt da! Jeg fikk aldri hatt planleggingsdagen min tidligere denne uken så jeg tar den i kveld i stedet. Planlegge helgens innlegg, forhåndsskrive, besvare mail og kose meg med det som måtte ramle inn av kommentarer i dag.

Under får dere mine siste instaoppdateringer! Jeg vet det den siste tiden også har vært etterspurt slike “my latest snaps” innlegg! Nå har det seg sånn at jeg har mistet ledningen som overfører bilder fra mobilen til pcen, men finnes det ikke en eller annen fancy metode som gjør denne jobben, uten hjelp av ledning? Har dere peiling? Hvis ikke så får jeg jo bare se å finne meg en ny ledning. <3



1.
Just lemme take a selfie. 2. Min nye kjærest! Fine, fine Benson. 3. Viktig å oppdatere fra akupunkturtimen også! 4. Marthe i et nøtteskall.. “Hvordan i helsikke skal jeg få med dette hjem? 5. På inspirasjonsjakt med Det Nye Shape Up. 6. Klart for romantisk aften hos Borge! 7. På lunch med min bedre halvel. 8. Kunne kost dette dyret ihjel! 9. En stykk heldiggris har fått blomster for å passe hund!




Hei så lenge! Ønsker dere alle en riktig god helg!

Følg meg gjerne på instagram: @marthekborge

26 kommentarer
    1. Hei fine deg 🙂
      Du kan laste ned Dropbox som du kan ha på iPhone, Android og på mac! Da overføres bildene ved wifi!

    2. Kjære fine Marthe hadde vært artig å se dine snaps. Du kan forresten overføre bildene på fb ta kun for meg innlegget og overføre bildene enkelt over også lagre de på PC via fb 🙂 akkurat som du postet et bilde på fb men skjuler innlegget så vips så er bildene over fra mobil.

    3. Emilie: Hei Emilie. 😀 Alright! Tusen takk for hjelp! <3 Jeg har selvfølgelig hørt om Dropbox, men jeg har aldri brukt det selv. Da prøver jeg meg på det når jeg kommer hjem! 😀

    4. Jeg pleier å bare sende bilder til meg selv i en melding på facebook 🙂 lagrer dem på pcen derfra 🙂

    5. Jeg pleier å sende bildene til en nær venn på facebook fra mobilen på meldinger, så bare åpner du de da på dataen – veldig enkelt og veldig kjapt! 🙂

    6. Jeg bruker fb til å sende bildene på melding til meg selv 😀 funker kjempe fint.
      Ha en fin Fredag <3

    7. Skulle også tipse om dropbox om du har iphone så er det en innebygd løsning 😉
      Ha en strålende helg fine du ♥

    8. du kan lage et privat foto album på facebook og laste opp bildene deg for så å hente de på pcen 😀

    9. Du kan jo alltids bare sende de i en melding til deg selv på Facebook, så er det jo bare å åpne og lagre de på pcen din. Enkelt og greit 🙂

    10. Jeg skulle akkurat til å anbefale dropbox jeg også, men ser du allerede har fått tipset! Det funker kjempe bra! Det brukte jeg selv en periode før jeg måtte slutte å blogge. Har så vidt begynt igjen, men det skjer så mye for tiden, så jeg må fikse design og dra fram kameraet igjen, nå er det bare masse rot, hehe 🙂

    11. Lag deg en dropbox konto.
      Da synkroniseres alle bildene du tar med mobilen over til Dropbox når du er på trådløst nett 🙂
      Da har du de alltid tilgjengelig 🙂
      God helg! 😀

    12. dropbox fungerer bra, men ville unngått Facebook for ikke at bildene skal bli komprimert til en enda dårligere kvalitet. Vil anbefale å bruke Google Drive, dersom du har en Gmail-konto (og viss ikke, så er det verdt å skaffe seg). Ingenting blir komprimert, du har mye plass og du bare laster over bildene via en app på telefonen. Du kan også lagre andre filtyper, og det er enkelt å laste bildene ned igjen til pc-en. Håper du finner en løsning som passer deg 🙂

    13. Kan du ikke bare bruke den vanlige mobilladeren? Det er jo USB, og USB-inngang i den vanlige pcen også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg