Torsdag: Komfort foran plan

Det ble mottoet mitt denne torsdagen. Huff. Jaja, det har ihvertfall vært en vanvittig hyggelig dag! -Og hallo… Jeg har i det minste fått vasket litt i heimen! Jeg sto opp klokken 08.30, nøt en fin frokost med en pen mann, busset ut til crossfitgarasjen og trente i to timer. Deretter ble jeg plukket opp og kjørt hjem av snille kristinemor som i gjengjeld hadde blitt lovet rekerester til frokost.. I to timer ble vi sittende og trykke i oss på matrester fra gårskveldens hyggelige date, og så fort kristine forlot redet, kom Andrea på besøk..

Andrea: Vil du være med ut og kjøre min splitter nye e-golf?
Marthe: Sorry, men jeg må virkelig bruke de neste timene på å blogge!
Andrea: Jeg hjelper deg med bloggbildene, så blir du med på biltur!

Og slik ble disse bildene tatt! Hihi. Av og til må man bare inngå litt premisser for å få blogghjelp! Herlighet, så misunnelig jeg er på den forbaska bilen. Jeg er fremdeles Tesla-frelst, men golfen var søren ikke dum den heller. Vi cruiste rundt i en time før vi handlet inn på middagsingredienser og feiret med Kristiansands tørreste biff. Hehehe! Andrea, du er en glimrende sjåfør, men på kokkeleringsfronten har du et lite forbedringspotensiale.. <3

Ser dere at klærene endelig henger i et slags fargesystem igjen? Herregud så deilig det var å få litt orden. Jeg fant sikkert 3 kilo med hybelkaniner også bak disse skoene. Det er kanskje slikt man ikke informerer om på en blogg, men å skrape innsiden av skohyllen for støv har dessverre bare ikke vært favoritthobbyen min de siste ukene… *rettelse* månedene. Jaja, så sånn er det! Jeg får slutte av, for nå kommer Cathrine og plukker meg opp hos Andrea igjen for å kjøre oss hjem til meg. Føler meg rimelig heldig som har fått tilbringe torsdagen med hele tre bestevenninner, to treningsbuddieser og en kjekk mann. Blir det stort bedre? Nei. Jeg får heller stå på litt ekstra i morgen! <3

Håper dere har det bra! Nå skal jeg kose meg med kommentarene deres. <3

36 kommentarer
    1. Hei Marthe! Så det er liv i det altså? 😉 Hehe. Dagen din høres utrolig bra ut! Hektisk, men koselig hektisk (kan man si det? 🙂 Hihi). Ååå, jeg er så spent på denne mannen er altså, jeg døøøør av nysgjerrighet. Men, du skal få lov til å dele det når du vil og tiden er inne 😉 Kos deg masse i kveld. Kommer Frantzenkraft også? For da må du be han begynne å blogge igjen 😉 Klem<3

    2. Hvem er denne mannen du hinter så mye om? 😉 kjekt at du har en mann i livet ditt igjen. Håper han kommer innom en liten tur på bloggen snart :-*

    3. For en innholdsrik dag! Håper du har kost deg, har vært syk i dag så har klikket innom bloggen dins ikkert 20 ganger i håp om innlegg.. Ble nesten redd for deg jo!! Hehe. Men tenkte og det bare var denne kjekke mann som oppholdt deg.. Kos deg, klem.

    4. Du er såå herlig, Marthe! Med perfekt selskap 🙂 Om jeg ikke tar helt feil så har du hintet til at det er en fining i sikte for din del, og jeg er SÅ glad på dine vegne – du aner ikke! lykkelykkelykke <3

    5. Skal si du vasker hus med stil ja, frk. Borge 😀 Jeg er riktignok ikke så flink med husstellet mitt, men når jeg først gjør det, så ser jeg ut som en utsprengt bombe fra verdenskrigen…Er ikke tull engang! Pøhøø! såeh…du inspirerer litt da, kan man si..Neste gang så vasker du vel hus i de høyeste hælene også, tenker jeg?? 😀 Tihii..Flink er du hvertfall..Skulle ønske jeg var det samme, men kroppen og hodet mitt orker aldri..Eller kroppen orker, men hodet gidder ikke…Baaah! Tragiiiiisk! 🙁
      Har du noen tips til hvordan jeg skal få ræva i gir og få vasket leiligheten min jevnlig kanskje?? Jeg hadde satt pris på det, selv om hodet mitt er imot tipsing. Trur seriøst jeg har det verste huet i hele verden..Foråsidetsånn – jeg ønsker meg et nytt et til bursdagen min, men den er ikke før i august :/ Blæææ!

    6. Christina i London!: Ja det er vel noe sant i det! Jeg klarer ihvertfall ikke alltid å si nei selv om jeg burde ha fått unnagjort en hel del andre ting på dagtid. Hihi, pyttsann! Jeg tar det igjen i morgen. Starter med et møte med Geiremann! 😀

    7. Anonym: Hehe, ja det er ikke meningen og drepe dere med teasing, men det ville vært så rart å ikke skrive noe som helst om disse hyggelige timene jeg tilbringer med dette pene mannfolket. Jeg vil ikke dele for mye, for man vet jo aldri hva som skjer, men det er ihvertfall veldig hyggelig å date litt! 🙂

    8. Ida: Hei Ida! Det er liv i meg. 😀 Kan tenke meg at bestemor og var en av de bekymrede bloggleserne denne torsdagen. Hihi, lover å ta det igjen :’D Håper du har hatt en fin dag selv. 🙂 Jeg har vært på Magnusbesøk ja, men pokker heller. Jeg glemte å mase på han! Jeg var for opptatt av å le av frisyren hans. Han hadde ikke tatt seg bryet til å gre det om morgenen og foråsidetsånn… Det fikk han høre. Fikk heldigvis dokumentert sveisen til morgendagens blogginnlegg! Haha <3 Klem!

    9. Åh så flink du er å rydde hus og vaske………eg tror eg kunne tenke meg en mellomting mellom Kristina Andersen som er litt manisk om fredager haha 😀 til sånn helvask rundt hele huset fra øverst til nederst Marthe style……..som egentlig er min style også, Mega sjau innimellom der man tar ALTTTTTT.
      Bortsett fra badet, det blir tatt hele tiden her med 3 hunder, en Buffy med litt problemer med spy desverre ;/
      Planlegger egentlig å følge en slags lister der man rullerer hahaha…….i dont know….før var eg flinkere….hver fredag var alt på stell 🙂
      decisions decisions….hahaha kose deg med mannen og fineste venninnene og ha en super fredag!!!

    10. Sara Katrin: Haha! Ler alltid av deg jeg 😀 Du er så skjønn! Jeg får se om ikke jeg kan få til et nytt “Marthe tipser” innlegg med litt motivasjonstips på husvaskfronten.. Sikkert flere som kunne hatt godt av det. :’D Jeg er egentlig ikke så flink selv, jeg har bare mine øyeblikk. <3 Hehe, ler! Å vaske gulv i hæler skal definitivt være et av tipsene jeg kommer med. 😀 Hvilken perfekt anledning til å øve seg på å bli en ekspert på hæler. Wuhuu!

    11. Du ser virkelig bra ut når du vasker! Lukter du like godt eller? Jeg vasker nemlig i koseklærne, for ikke å snakke om hvordan jeg lukter etterpå! Men bloggere lukter vel aldri svett? Hihi 🙂
      Forresten så trudde jeg det var vasking og rydding man hadde menn til? Nå må du jo bruke den mannen du har 🙂
      Neida! Håper du får en like fin dag i morgen også 🙂

    12. Hahaha, jeg kan se det for meg! xD Det hadde vært litt av ett syn, tror jeg – å plutselig se halve blogg-Norge stå og danse bøtteballeten med Mr. vaskekost i de høyeste hælene i verden! Hahaha..Huff..Den påvirkningskraften, Marthe! Den påvirkningskraften!!
      Men du?? Si fra om du trenger en fast fotograf til antrekksbilder da..Ser kanskje ut som at jeg kan bli fotolærling i nærmeste fremtid, men da kreves det at du enten flytter til Ålesund eller jeg drar ræva mi ned til Kristiansand..Sistnevnte kan bli litt i det håpløse laget trur jeg, men dæven – så gøy det hadde vært å få knipset slike bilder hver eneste dag. Du er jo en verdenssensasjon til å posere på de villeste plasser, så hadde ikke gjort meg noe å få knipset deg hver eneste dag! 😀 Tihiii! *krysser alle fingre og tær for at jeg blir fotolærling snart.* Er ikke 100% sikkert det blir enda, da det er masse som må sjekkes opp først. Men jeg håper og håper..(du leste kanskje statusen jeg skrev på facebook for et par dager siden?)
      Himmel og hav – om du vil leke litt religiøs for en dag for meg, så gå ned på knær og fold dine hender små, mens du trygler for harde livet at jeg får den jobben..Will you?? 😀
      Stor klem fra “verdens skjønneste” frk. Walstad 😀 Haha.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg