Antrekk – 200115

For et VÆÆR! Hjelp! Nå faller visst snøen for hele jula… Trodde seriøst jeg skulle drukne i den på vei hjem fra justneshalvøya iført dette antrekket. Jada, vi er i januar, men mage-strikkegenser er vel innafor? Hehehe. Lurer meg på når jeg skal lære meg og kle meg riktig for årstiden. Syntes jeg gjorde et godt forsøk i dag.. Bestefar ville antagelig vært stolt. <3 Til og med dongeribukser på!

Jeg går faktisk en hel del i jeans om dagen, men det er jammen ikke ofte dere får se meg i det på bloggbildene! Jeg har jo alltid ment, og mener fremdeles at disse blå buksene er litt i det kjedeligste laget, men en gang i blant duger de.. Som i dag! <3


Boots fra Bianco, Bukse fra Gina Tricot, Genser og smykke fra H&M, Skinnjakke fra Zara

Håper dere har fått en super tirsdag så langt! Til tross for snøkaos visse steder. Jeg kom akkurat hjem i leiligheten med kjøpemiddag og friske blomster, og dere kan tro jeg var stresset da jeg nærmet meg hagen. Jeg har så lite lyst til å måke at jeg har vurdert å la måkespaden bli nedsnødd med vilje. Huff.. NÅ kunne det smakt greit med en aldri så liten solferie dere! Til Maldivene… Eller Hawaii.. Eller galapagosøyene.. Heh! Jeg tror seriøst aldri at en solferie har fristet mer. Tanken på å ha sand mellom tærene og salt i håret virker litt fjern i disse dager, men FY så lysten jeg er! Hvem blir ikke det når værmeldingen melder non-stop regn og snø hele uken?

Her hører dere hvor lenge Borge satte pris på den magiske, hvitkledde naturen… Jeg var så overbegeistret i går at smilet nesten gikk rundt, og allerede i dag er jeg lei. Nå kunne jeg godt tenke meg litt sommer, sol og plussgrader igjen, takk. <3

Tenkte bare å dele noen antrekksbilder med dere i kveld!
Snille Cathrine har nok en gang fått være bloggfotograf. <3

23 kommentarer
    1. Hei Marthe! Uff, vil ikke ha snø jeg heller, nå vil jeg ha sommer og sol! Den gensere din så heeelt nydelig ut, men jeg kunne definitivt tenkt meg den var lenger. Brrr 😛 Hva er dine planer i kveld? Spise kjøpemiddag og ligge på sofaen? DET skal jeg iallefall 😀 Klem<3

    2. Ida: Hei! Nei, man blir jammen fort lei. Hehe! Ja, genseren er helt herlig, men en smule kjølig å traske rundt i sentrum i, på en snøværskveld. 😀 Jeg kom meg hjem litt tidligere enn forventet, så i kveld tenkte jeg i grunn bare å forhåndsskrive på litt blogginnlegg! Så slipper jeg å jobbe så mye i morgen. Da har jeg nemlig en date. <3 Mihi! Du må kose deg masse i kveld Ida. Klem 🙂

    3. Hahahah, glad jeg ikke er i hjembyen Arendal nå for å si det sånn – mindre snø oppe i nord! 😀
      ELSKER skinnjakken du har på deg!!

    4. Er den så kort eller har du knyttet den opp? Har lyst på den, om den finnes i lang versjon. Kler deg selvfølgelig, du har kroppen til det 🙂

    5. Astrid: Takk <3 Det er en magetopp med knytting foran. Knytter du den stram så blir den slik, og knytter du den ikke så henger den bare rett ned uten noe form. Men den vil uansett være kort 🙂 Tror ikke de har den i lang variant dessverre <3

    6. Er ikke rart været er skiftene hvis gud hører på deg, haha! 🙂 har du ikke en nabogutt i tenårene som kunne tenkt seg å tjene en slant på å måke litt for deg da? Det har jeg flust av her, og det er jo så deilig! 🙂

    7. vilde kristine: Haha! Nå måtte jeg le. Jo, der ga du meg en glimrende idè! Tror jeg skal ta meg en tur i nabolaget og ringe på et par dører i kveld. Hehehe! 😀

    8. Hut deg til Nord-Norge og jeg skal fotografere deg i hjel din vakre lekkerbisk!! Modellmateriale spør du meg, hihi 🙂
      Herrefred, du kler jeans så innmari godt! Syns du bør gå mer i dem 😀
      Her oppe er det vanvittig kaldt.. Sur vind og mange minus. Var ute på sosialisering med valpegutten i dag, og han frøs som bare det etter bare noen minutter..
      Frister veldig med en sydenferie nå, ja! Drømmer meg nesten vekk bare ved tanken. Har såå lyst til å dra til den Dominikanske Republikk. Så vakkert! Er så uheldig med bilen for tiden, så tror neppe det blir noen sydenferie på en stund 🙁 Lenge leve verkstedet!
      Klemmer <3

    9. Hei Marthe 🙂
      Jeg forhåndslanserer våre svenske moteprodukter for kjendiser og store bloggere.
      Siden stilen din passer med merkevaren vår, vil vi at du prøver et par.
      Send meg en e-post så jeg kan sende deg mer informasjon.
      Ha en flott dag!!
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg