Snapshots from my morning

Ja dere må ikke tro jeg stikker 30 nåler inn i ryggen uten å dokumentere det! Den stakkars akupunktøren ble fort satt i arbeid: “Bare ta mange! Det er bedre med for mange, enn for få!”. Hehehe. Jeg har som dere kanskje alt skjønner, en god del plager i både nakke og rygg. Det kommer av at jeg tilbringer vanvittig mange timer foran pcen, og da gjerne i en utrolig dårlig sittestilling. Den siste uken har jeg kjent det spesielt godt, og denne lille “ile-smerten” har begynt å bevege seg opp i hodet. -SÅ i dag tenkte jeg at jeg skulle prøve å fikse det! Jeg er ikke sikker på hvor mange nåler som ble brukt, men jeg fikk noen stikk både i skuldre, nakke, rygg, hender og føtter. Vondt var det på ingen måte, men det er jo heller ikke behagelig. Spesielt ikke når nålene treffer der de skal og akupunktøren vrir og vender på dem. Akkurat nå kjenner jeg meg en smule mørbanket, men det går fort over, og så blir jeg så god som ny igjen!

Som en liten trøst kjøpte jeg med meg sushi hjem, så nå har jeg akkurat nytt en superdeilig lunsj med treningsbladet mitt! Ville bare innom for å ønske dere en fin lørdag før jeg hiver meg i dusjen og gjør meg klar for kveldens festligheter. Jeg blir plukket opp og kjørt til kristinemor om to små timer, og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg. <3 Haha! Everyday question.. Ah, denne kvelden skal bli FIN.

Ha det hyggelig så lenge! Pass på dere selv. <3

33 kommentarer
    1. Hei Marthe. Kan du fortelle meg hvordan du holder deg så fit? All den nye treningen din og frukt? :)Du har jo så fin kropp og byste.Siste 4 årene har jeg begynt å nyte godsaker og god mat. Lagt på meg 20kilo på fire år og føler meg litt stygg av og til. Men er ikke glad å melde meg på treningssenter, liker ikke at alle skal se på når jeg står og svetter😑 . Ikke bare det alle andre på sentret er mer fit enn deg selv og alle skal selvfølgelig stirre.. Hva er ditt beste råd for å gå ned i vekt? 😊

    2. Ser ikke noe godt ut 🙂 men håper du føler deg bedre etter behandlingen 😀 håper du har hadd en fin Lørdag 🙂 har kost meg idag 🙂

    3. Var du veldig full ikveld? Du gikk over veien m caledonien på rød mann, jeg kom i en sølv Audi 2014 modell, du kunne blitt påkjørt. Lille søte deg! Du må passe på! 🙈🚙💨

    4. heisann. den sushien ser så god ut,hvor er den fra og hva slags type er det?har akkurat begynt å like det selv men kjøper bare en type siden jeg ikke vet hva som egentlig smaker godt men denne ser himmelsk ut:) veldig bra blogg du skriver, så koselig å innom her hver dag og lese litt.

    5. Hei Marthe! Jeg har så mye jobb denne uken, så jeg rekker ikke å dra ut å handle noe. Så jeg lurte på hva du syns om trenchcoaten fra Gina Tricot kontra trenchcoaten fra Bikbok? Syns begge to var såå fine, men hvem liker du best? I forhold til passform og stoff? 🙂 Tenkte jeg bare skulle bestille på nett 🙂

    6. Jeg sliter også med den typen smerter i rygg og nakke. Et tips til deg kan være og begynne å svømme. Det har hjulpet meg veldig mye! Det har hvertfall vært til stor hjelp for meg 🙂 Ellers må du ha en fin uke! 🙂

    7. Kan du plz si om det hjelper med akupunktur? jeg har så sykt vondt i nakken jeg og, jobbet foran pc i 5 år.

    8. krieli: Heisann! Ja, det gjør det! Det hjalp meg noe helt vanvittig sist jeg fikk en slags låsning i hele ryggen og nakken. Jeg kunne virkelig ikke bevege meg på tre dager, men like etter at nålene var tatt ut, hadde jeg allerede fått løsnet på en hel del. Nå har jeg ikke like store problemer som i fjor, men har du ca 5 behandlinger så skal det være til stor hjelp. <3 Så må du bare prøve og passe på å ikke trene for hardt eller sitte med bøyd rygg og dårlig holdning akkurat i behandlingsperioden. Da kan nemlig behandlingen stagnere, og det er ikke noe vits. Akupunktur er jo ikke akkurat veldig billig 🙂

    9. Elisabeth: Oi, ja det kan jeg absolutt tenke meg at fungerer! Det burde jeg ha prøvd. Dessuten er det jo kjempegod trening! 🙂 Takk Elisabeth! Det må du også ha 🙂

    10. Rikke: Jeg tror ikke de selger akkurat den trenchcoaten som jeg har på Bikbok lengre, men jeg har sett at de har noen lignende varianter og den fra Gina Tricot kontra de de har på Bikbok nå, ville jeg ha gått for Gina Tricot. Disse er virkelig perfekte! 🙂 Sitter kjempefint på, er akkurat passe lange og lette og gode i stoffet. <3

    11. Line: Ah, jeg husker aldri navnet på stedene jeg går, men det er den som ligger i samme gate som Is og godteri i sentrum! Der i “buss-stopp-gata”, om du skjønner hvor jeg mener? Det var et solarium her tidligere. 🙂 De har veldig god sushi! <3

    12. line: Jeg legger på litt kontrakt, lysner dem nesten alltid litt og beskjærer om jeg behøver det. Ellers hender det at jeg legger på en fin effekt eller ramme i http://www.pixlr.com. Photoshop har jeg aldri forstått meg på. Hehe, så så enkelt blir det 😀

    13. Isa: Oida! Unnskyld. Jeg var ikke så veldig full, men jeg kan ikke huske at jeg har gått på rød mann, så jeg må bare beklage hvis det var tilfellet! Heh, det var nok ikke med meningen. <3

    14. Anonym: Jeg husker nesten aldri navnet på stedene jeg går, men det er den som ligger i samme gate som Is og godteri i sentrum! Der i “buss-stopp-gata”, om du skjønner hvor jeg mener? Det var et solarium her tidligere, men jeg tror det brant ned. Hehe! De har ihvertfall veldig god sushi her. Ellers har man jo “HT sushi” som ligger like utenfor Sandnes. De har og god sushi 🙂

    15. Anita: Hei hei! Så hyggelig at du synes jeg ser fit ut. Hehe, jeg kunne nok ha vært flinkere på treningsfronten om dagen, men jeg prøver ihvertfall å løpe tre ganger i uken og trene styrke hjemme på stuegulvet. Ellers har jeg jo en PT time i uken hvor jeg trener crossfit med Magnus Frantzen. Dette er jo en hel del gøyere! 🙂 For å gå ned i vekt må du nok ut og løpe, sykle, svømme eller trene typisk kondisjonstrening på et annet vis. Synes du det er tungt å løpe til å begynne med så kan du jo gå lange turer og prøve å gå litt hurtig! 🙂 Det er vel mitt beste råd! Så må du selvsagt sørge for å ikke spise deg ihjel på søtsakene. Jeg spiser godteri nesten hver dag selv, men jeg spiser alt med måte og da synes jeg det går an! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg