Antrekk – 140115

Nå sitter jeg i leiligheten til Cathrine og koser ihjel katten.. Jeg dro på besøk etter at dere var oppdatert sent i går kveld, spiste usunnheter og så skrekkfilm etter skrekkfilm. Vi koste oss sånn at vi ikke kom i seng før nærmere halv tre, noe som gjorde det en smule hardt å stå opp denne onsdagen, men takket være litt fotografhjelp, har jeg ihvertfall fått ordnet noen antrekksbilder til dere!


Shorts og skjorte fra H&M, Veske fra Vero Moda, Sko fra Jeffrey Campbell, Belte fra www.nevernaked.com

Nå skal jeg snart avgårde til sentrum for noen ærend. Jeg må blant annet innom en asiatisk matbutikk for å handle inn ingredienser til morgendagens middag! Torsdagspaien ser nemlig ut til å bli erstattet med hjemmelagde vårruller og wok. Tenkte det var min tur til å servere Mr. D litt middag, og etter at han har satt standarden med egenskutt elg, må jeg servere noe litt mer spennende enn en pai!

Hehe! Ønsker dere alle en finfin onsdagskveld. <3 Så må jeg bare få si tusen takk for alle boktips som har tikket inn under forrige innlegg. Dere er så gode! Ah, jeg blir så glad! Jeg har nå sikkert femti nye bøker på ønskelisten. Takker og bukker!

Nå får jeg hoppe avgårde! Ha det fint så lenge <3

31 kommentarer
    1. Hei Marthe! Wow, for et antrekk! UTROLIG KULT 😀 Er shortsen ny? og omg – for noen skooooo!!!! ELSK! Og du? Nå må du snart fortelle oss hvem denne Mr. D er 😉 Hihi. Nå er det middag her, og etterpå kake! Er jo tross alt lillelørdag 🙂 Klem<3

    2. Så fint antrekk! 😀
      Og så må jeg bare spørre om en ting som ikke har noe med innlegget å gjøre,
      går du fortsatt skole eller har du sluttet? Har ikke sett du har skrevet noe om det
      på lenge så blir jo nysgjerrig 🙂

    3. Hei, Marthe 🙂 superfint antrekk 🙂 Eg har nokre spm til deg. Om bare 46 dagar reiser eg til Zimbabwe, ikkje akuratt samme plass som du var men trur ikkje det er så langt unna. Eg reise med Goxplore som eg leste om på bloggen din. Har fått fleire e-postar ang turen, inkludert ei pakkeliste men eg syns ikkje den var noko bra. Så eg lura på kva kle eg skal pakke med meg? har fått beskjed om å ha kle som dekka skuldra og kne, men har sett på din blogg og på andre sine bloggar at det er mange som bruka singletta og korte shortsa. Kunne du hjelpt meg med litt klestips til turen?

    4. Du ser så flott ut Marthe! 🙂 leser bloggen din daglig og syns du virker som en super jente!
      Men kan jeg spørre om noe, hvordan fikser du øyebrynene dine? Syns de alltid ser så bra ut 🙂

    5. Nam, håper det kommer oppskrift?:) men du, vil du skrive/forklare litt hvorfor du ikke skriver noe om “mr.D”? Kommer du ikke til å eksponere en kjæreste på bloggen igjen, slik som du gjorde med Jonas? Eller er det mr.D som ikke vil? Stor klem!:)

    6. Øynene dine! Jeg elsker dem! 🙂
      Kommer vi noen gang til å få se denne Mr. D? Om det går bra mellom dere fremover kanskje? Mihi

    7. Fint antrekk 🙂 Er så glad for at du har klær fra vanlige butikker som H&M og Vero Moda. Du viser at man kan få til et kult antrekk uten å bare bruke merkeklær som koster mye penger.

    8. Første jeg tenkte når jeg klikket meg inn på bloggen din var at du var utrolig fin på håret 🙂 håper du har hatt en fin dag! Klem

    9. Har du tips til hvor jeg kan få kjøpt de Jeffrey Campbell-skoene. Synes de er SÅ fine, men jeg finner de ikke noen steder :/ Ikke husker jeg hva de heter heller…

    10. sunniva: Hmm, jeg kjøpte mine på DNA, men jeg vet ikke om de har sluttet å selge dem der? Det går jo ann å ihvertfall gå innom en butikk og høre om de har noe bak på lager? Jeg tror nemlig de slet litt med å få solgt denne modellen. Jeg kjøpte den på halv pris i fjor vinter og da var det fremdeles mange igjen. Det er visst ikke så mange som vil ha så spesielle sko. 🙂

    11. Bell: Hei hei! Nei, det er i grunn bare fordi jeg ikke har lyst til å være litt forsiktig. Skulle gjerne ha vært enda litt mer forsiktig og ikke delt noe som helst før jeg eventuelt var i et forhold igjen, men det klarer jeg bare ikke i dette tilfellet! Haha, *overivrig*. Men skulle jeg få meg en kjæreste igjen så ville jeg gledelig delt han med dere, hvis det var greit for han. 🙂 Klem! <3

    12. Nina Holme: Hei hei! Klart jeg kan hjelpe. Nå ble det litt sent svar, men jeg håper du ser det likevel. <3 Jeg ville ha pakket litt av hvert! Nå reiste jeg på høsten og da var det 40 varmegrader + på dagtid. Det var dermed nærmest umulig å gå i langbukser og tildekkede skuldre. Jeg vil tippe at det ikke er like varmt her når du reiser, men pakk likevel med litt av hvert. Jeg har også vært i Sør Afrika i juni/juli, og da var det veldig varmt på dagtid og veldig kaldt på kveldstid så en koffert godt pakket med litt av hvert kom veldig godt med. 🙂 Men jeg ville ikke bekymret meg for mye med å dekke til skuldre og bare ben. Jeg gikk akkurat som jeg ville til enhver tid og fikk aldri så mye som et blikk. Menneskene der nede er bare helt fantastiske, så du kan bare glede deg til en kjempeopplevelse! <3

    13. Ida: Hihi, tusen takk Ida! <3 Shortsen er ihvertfall ikke gammel! Hehe, men helt ny er den ikke. Tror jeg kjøpte den en gang tidligere i vinter? Nei, jeg husker ikke helt. Haha! Jada, jada, vi får se på dette 😀 Foreløpig tror jeg han trives godt under Mr. D :'D Hehehe. God helg Ida! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg