On instagram: @marthekborge

For en finfin helg! Den må faktisk beskrives som Perfekt. -Ja med stor P! Fredagskvelden gikk til venninnekos, mens resten av helgen gikk til både middag, kino og Tour De Ski med denne mystiske herremannen. Heldige meg som fikk servert tidenes elg i går! Jeg fløy av gårde til Mister D bare et par timer etter at dere var oppdatert, og da var planen å kokkelere litt sammen! Dessverre for D, tok han seg så godt ut på kjøkkenet at jeg bare ble stående og beundre.. Det så da virkelig ikke ut som han behøvde min hjelp! Middagen ble helt perfekt, og gode og mette dro vi senere på kinofilmen Taken 3. Slett ingen dum avslutning på en alt for fin lørdag! <3

Morgenen i dag har selvfølgelig gått til en god søndagsfrokost, og finalen i Tour De Ski! Hurra for de norske som knuser alt og alle! Jeg heide selvfølgelig bare på Northug, men en andreplass får vel duge det også! Hehehe. Håper dere har hatt en bra helg selv! Nå blir det noen sene søndagsoppdateringer på dere her, men de kommer ihvertfall! Sushi-oppskrift er like rundt hjørnet. <3

Her har dere noen av mine insta-updates fra de siste fire ukene!
Gjør du det ikke allerede, så følg meg gjerne på @marhekborge

19 kommentarer
    1. Hadde vært kjekt om du kunne oppdatert instagram med litt andre bilder enn bare de som er på bloggen. Selv om du ikke får tid til å blogge en dag så har du kanskje tid til et glimt på instagram slik Kristina gjør.

    2. åå, høres ut som en herlig helg Marthe! Du er fantastisk! <33 Hvem er egentlig Mr. D? er det en person som kalles dette, eller har du bare valgt å kalle personen dette, å ikke fortelle det ordentlige navnet liksom.. 🙂 JEg henger ikke heeeelt med når det gjelder navn og kallenavn hah<33 uansett, så må du ha en fantastisk søndagskveld videre å nyte siste delen av helgen!

    3. Inger: Skjønn du er. <3 Ja, jeg har hatt det helt topp! 🙂 Mr. D har nok et navn. Det er bare jeg har valgt å ikke fortelle hva det er. Hehe. <3 Det må du også ha Inger!

    4. Så utrolig koselig det hørtes ut 🙂 får vi vite hvem denne mister d er om det blir skikkelig seriøst tro? Utrolig bra du har funnet en ny flamme:) ikke at det er noe problem, for ei nydelig jente som deg 🙂

    5. Kunne du lagt ut en annmeldelse av Taken3? Så den ble slaktet av god kveld norge, men nekter å tro at den er SÅ dårlig… Eller hvergyfall skrive hva du synes om den? ☺️

    6. Det er veldig gøy at du har funnet deg en ny og forhåpentligvis snill mann! Men jeg skjønner bare ikke poenget med å hele tiden nevne mr D og mystiske herremannen osv. Ja, vi har en gang for alle innsett at leserne dine er nysgjerrige, men dette legger du da veldig opp til selv? Hvorfor ikke heller bare nyte den tiden han kan være helt anonym og se hvordan det går, uten og i det hele tatt nevne denne “mystiske herremannen.”

    7. Hei Marthe 🙂
      Jeg har fulgt bloggen din lenge nå ! Og en ting jeg lurer på; hvordan sminker du deg, fikser håret og hvor får du inspirasjon for både klær og hår?! Jeg elsker seriøst stilen din! Hadde vært litt morsomt om du kanskje kunne laget et steg for steg innlegg eller videoblogg på håret og sminken 🙂
      Stor klem fra Siv 🙂

    8. hei, må bare si at jeg elsker bloggen din 🙂 og jeg lurte på hvor den beige kjolen som du har på i headeren din er fra??

    9. Siv: Hei Siv! Åh, så gøy å høre at du har fulgt meg og bloggen en stund! 🙂 Jeg har lagt ut en del hårinnlegg med steg for steg på hvordan jeg blant annet krøller håret, og hvilke produkter jeg bruker i det. Har du sett noen av disse? Det ligger ihvertfall noe i “sminke og hår” kategorien i sidemargen til høyre her 🙂 Men sminkeinnlegg har jeg vært fryktelig dårlig på de siste årene. Tenkte jeg skulle begynne med et “leppestift-innlegg” i første omgang. Det ble nemlig etterspurt tidligere denne uken 😀 Mer sminketips skal det ihvertfall bli i 2015! Klem <3

    10. Stine: Jeg skjønner at det er frustrerende at jeg ikke bare vil dele alt med alle hele tiden, men nå har jeg bestemt meg for å gjøre det slik så da kaller jeg mister D for mister D, og deler litt av den biten av livet mitt når det måtte passe meg. 🙂 Jeg skriver jo om det jeg gjør og litt om menneskene jeg går sammen med hele tiden, så det blir det mest naturlige tenker jeg. 🙂

    11. Terese Hagen: Ja, det må jeg! Jeg må bare få tak i en ledning som kan overføre bildene fra mobilen over til pcen. Jeg har nemlig mistet den som fulgte med i iphone-pakken. Det finnes helt sikkert mer fancy måter å overføre bildene på, uten hjelp av ledning, men så teknisk er ikke jeg! Haha 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg