Sneak peek – Homemade sushi

Naaam! Ser ikke dette godt ut så vet ikke jeg! Hihi, endelig fikk jeg fingeren ut. Først i 2015 fikk Borge prøvd seg på hjemmelaget sushi! Jeg har alltid tenkt at dette må være fryktelig vanskelig, men da jeg sent i går kveld studerte utallige sushioppskrifter skjønte jeg at det slett ikke ville bli så avansert.. Alt av ingredienser kjøpte jeg på Ica supermarked, og når jeg først skulle lage meg sushi bestemte jeg meg for å virkelig ha ALT som smaker godt. Det vil si at makirullene ble fylt med både laks, crabsticks, krabbekjøtt, mango, avokado og agurk! Oppskriften får dere på bloggen i morgen. Nå får dere først nøye dere med en fristende sneak peek! <3

Har dere det bra? Annika sov like godt over her i natt. Vi koste oss med taco, tv-titting og skravling til langt på natt, og da morgenalarmen gikk klarte ingen av oss å stå opp. Nå ligger jeg atter en gang på etterskudd, men det er vel sånn det skal være! Hvem har morgenalarmen på 08.00 en lørdag? Hehe. Noen av dere har kanskje sittet og fulgt med på Tour De Ski denne formiddagen? Jeg glemte det helt bort i sushirullingen, men i morgen SKAL jeg få med meg monsterbakke-finalen! Gleder meg som en unge! <3

Noen som fikk lyst til å prøve seg på hjemmelaget sushi selv?
Resultatet kunne nok ha blitt litt penere, men øvelse gjør mester!

20 kommentarer

Siste innlegg