No pain no gain…

… Train insane! Hvis ikke jeg tar meg godt ut som vektstang så vet ikke jeg.. Jeg gjør litt nytte av meg også i garasjen ser dere! Gårsdagens økt var som alltid supereffektiv. Eller, akkurat der og da kjentes det ut som jeg kunne klart litt mer, men legg, rumpe og lårmuskler forteller meg noe annet i dag! Fy søren så STIV. Haha, dere kjenner vel igjen den godvonde følelsen? <3

Nå fremover kommer jeg til å ha èn mindre PT time i uken, og heller prøve å trene litt mer på egenhånd! Motivasjonen er jo alltid på topp i begynnelsen av året, men så får vi se hvordan det går etterhvert da! De siste PT timene jeg har hatt har Magnus og jeg egentlig trent mer sammen, og det gjorde vi også i går! Klokken 10.00 i går kjørte både Matthew, Magnus, og jeg en superdeilig økt sammen, full av snatch-øving, markløft og L-sit. Dere vet denne øvelsen hvor man presser kroppen opp med armene og blir sittende som en slags “L” i lufta! Suupereffektig magetrening! Hold 10 sekund hvert minutt i 10 minutt og du er hakket nærmere six-packen!

Nå vet dere hva dere skal prøve ut på trening i morgen! Hold gjerne i et par tunge kettlebells mens du utfører øvelsen. Da blir den en hel del enklere. <3 Jeg har akkurat fått besøk av Annika jeg nå. Jeg hadde vel egentlig lovet Geir å rydde opp i mailboksen, men tacokveld med bestis hørtes mer fristende ut. Dessuten var det i kveld premiere på Mitt Dansecrew, og det måtte man jo få med seg!

Før jeg slutter av vil jeg bare fortelle dere at Magnus nå har en konkurranse gående på facebook! Tagger du to venner under konkurranseinnlegget på siden hans så er du med i trekningen av å vinne hele 10 timer med trening for deg og en venn! (Verdi 3000 kroner). Kommer du deg ikke til Kristiansand for å få benyttet deg av premien selv så kan du alltids gi den videre! Du deltar HER!



Hoho.. Ville ikke yppet for mye med disse karene!
Kanskje klarer du også dette etter 10 økter i garasjen?

9 kommentarer
    1. Hei Marthe! Jeg må le når jeg ser disse bildene, ser jo ut som gutta løfter en fyrstikk når de holder deg 😀 Du er jo litta og slank, men skitt å EKSTREM lett du ser ut! Liker også svæææært godt at gutta boys er i bar overkropp på bildene 😉 Haha! Hva skal du for noe morsomt i helgen? 🙂 Jeg jobber, men så blir det festligheter i morgen. Can’t wait! Klem<3

    2. Heihei!
      Jeg har fulgt med på bloggen din i ett par år nå, og jeg har sett at du er veldig aktiv på matlagingsfronten!
      Jeg går selv på Restaurant & Matfag å har laget en god del mat det siste halvåret.
      Senest i går laget vi noe helt nytt med vår lærer på kjøkkenet. Vi kokte opp en hel kylling (høne) med vann dekket over i en kasserolle. Vi tilsatte “de fire store” som er nødvendig for å koke en kraft, noen laurbærblader og rikelig med salt & pepper. Etter en times tid var kyllingen kokt, og beinene løsnet fra kylling ved en berøring. Dette kalles en mulligatawnysuppe, og den anbefales på det sterkeste!
      Vi lagde en lys jevning (smelt smør, tilsett mel til en masse. Spe med melk/fløte)
      Så brukte vi vel så 2 l kraft av kyllingen og brukte litt kyllingbiter i selve suppen. Grønnsakene i selve suppen freste vi i pannen med smør. Dette var blandt annet løk og chilli. Vi piffet opp grønnsakene med karri som vi fordelte jevnt over grønnsaksblandingen. Den beste suppen jeg har smakt!
      Blir veldig glad om du prøver den.
      Resten av kyllingen brukte vi foressten til hønsefrikasse som var vår hovedrett.

    3. Benedicte: Åh, det hørtes ihvertfall nydelig ut! Fikk vann i munnen her jeg sitter. Hihi! Takk for oppskrift Benedicte. Jeg vet jo ikke nøyaktig hvor mye jeg behøver av disse ingrediensene, men jeg kan jo alltids søke meg frem til fulle oppskrifter på mulligatawnysuppe 😀 Nå har jeg ihvertfall fått en god idè! Takk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg