Throwback friday – Faves of 2013

God morgen, og god HELG alle sammen! Min fredag ble allerede fullkommen da moren til Kristine kom med den digre valpen på døra klokken 09.00 i dag tidlig! Heldige meg som skal få tilbringe noen timer sammen med dette herlige vesenet i dag. Jeg våknet opp med ben stive som stokker etter gårsdagens PT time, og tenkte derfor å ta Thio med på en løpetur i regnet denne formiddagen! Deretter må jeg en snartur inn til byen for å besøke Geir for andre gang denne uken. Jeg har nemlig en spennende kontrakt jeg skal skrive under på! Mihi, mer om det får jeg fortelle dere senere. Nå vil jeg først og fremst dele litt inspirasjon fra 2013! Jeg kan ikke tro at det er to år siden jeg delte disse antrekkene med dere.. Det føles jo som jeg satte dem sammen i går! Husker dere alle disse antrekkene?









Har dere et favorittantrekk blant disse 10?
Fortell meg gjerne hvilket det er! <3

35 kommentarer
    1. åh den lange kjolen er så vakker…og skjørtet med metallet på og den digre genseren……ja eg husker……crazy da har eg hvertfall fullgt deg siden en GOOOOOD stund før dette wow…herlighet så tiden flyr!!!
      Gleder meg til å høre hva dette spennende er :D:D ha en super fredag. her er en orkan avblåst…….den sku komme i dag…..men her er sol og høy klar blå himmel 😀

    2. Husker dem som om det var i går! Herregud, er det snart to år siden?? Tiden flyr jo..
      Har mange favoritter her, for du er så himla flink til å matche og finne kreative måter å style et plagg på. Så masse inspirasjon å hente! Jeg er veldig glad i det antrekket med røde bukser og beige genser, men bare elsker det siste antrekket med genseren du limte på blondekanter på. Den er bare nydelig, og buksa sitter som et skudd på deg!
      Herlig å få kjørt seg på trening 😀 Jeg er akkurat starta etter nyttår igjen, og kjenner det var ekstra tungt etter en alt for lat (men deilig) jul. Heldigvis blir det en del turgåing nå som vi har en liten voffs å ta hånd om. wiih 😀 Han er bare nusselig! (Og det er hundene “dine” også!)
      Klemmer <3

    3. Nr 9 er en absolutt favoritt 🙂 Første gang jeg kommenterer etter å ha fulgt bloggen i noen år. Hilsen fra Setermoen Leir 😉

    4. Liker veldig godt det siste! Husker du forresten å lage innlegget med antrekk du ikke ville gått med igjen? 🙂
      Ha en fin dag!

    5. Husker hvert eneste antrekk!:D og jeg likte det med de røde buksene best. Må bare si at håret ditt var utrolig fint på den tiden! Ikke at det ikke er fint nå selvfølgelig men jeg syns virkelig du kledde “kort” hår:)

    6. Lena: Ja, huff jeg tenkte på det når jeg laget dette faktisk, men det ligger litt langt inne. Noen av antrekke jeg delte for både et og to år siden er så harry at jeg nærmest vil dø når jeg blar meg tilbake til dem. Hahaha, men jeg har nå lovet å dele noen av dem, så jeg får vel bare gjøre det. 😀

    7. Hei. Hvor har du kjøpt de skoene på antrekk nr.9, der når du gikk med den gule jakken? 🙂 veldig fint!

    8. jeg MÅ bare få vite hivlket kamera du bruker og hvilke innstillinger du har på! Du får SÅ fine bilder, hvem er fotografen? Gjerne skriv et innlegg om hvordan du knipser fashion-bildene dine!

    9. årh, disse antrekkene bringer (vet det høres rart ut) faktisk frem gode minner hos meg! i 2013 var jeg-elsker-marthe-borge-tiden på sitt sterkeste,hehe, og dine antrekksbilder var stortsett bakgrunnsbildet mitt på mobilen gjennom hele 2013 🙂

    10. Husker mange av disse 🙂 Tida går fort. Du sydde vel selv på de blondene på den rosa genseren 🙂

    11. Alle antrekkene er helt nydelige, spesielt på deg! alt kler den smukke vet du 😀
      Men lurte på om du husker hvor den skinnjakka på nr 2 er fra?
      Har leita lenge etter noe lignende, men finner virkelig ingenting !
      Håper du har en super dag videre, å fortsetter å inspirere med flotte antrekk å et smil om munnen ! 🙂

    12. Sara: Jeg har brukt Nikon D3000 og portrettlinsen Nikon 50mm 1,4 på alle disse bildene 🙂 Flesteparten, om ikke alle er nok også blitt tatt av Jonas 🙂 Kanskje jeg burde gjøre det! 😀

    13. God Damn it!! Du er bare helt nydelig!!!
      Likte antrekk nr 2 veldig godt, og spesielt hårfargen du hadder der! 😀
      Bilden til antrekk 8 var VELDIG fine! Likte kjolen spesielt godt!
      Du er såå fin, ikke rart hvis du får noen negative kommentarer fr sjalue mennesker som ikke er like fin som deg!! 😀
      Skulle gjerne sett ut som deg altså!! :C

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg