The very first workout!

Wihuuu! Da var hun i gang med treningen for 2015. Noe så deilig! Jeg kunne ikke annet enn å hoppe i joggeskoene og tre på løpejakken da jeg våknet opp til det været! Jeg måtte først løpe meg en tur for så å dra hjem og hente kamera for enda en tur. Denne gang bare rett ned til sjøen som var full av svaner! Hihi, kunne ikke dy meg med å knipse noen bloggbilder da vet dere! <3

Etter å ha tilbrakt hele formiddagen utendørs, spiste jeg en lett frokost bestående av knekkebrød, te og pærejuice! Har dere smakt disse juicene fra Sunniva? Jeg har ikke drukket på noe annet enn Pink lady eplejuicen til Sunniva siden jeg smakte den for tre uker siden, og i går oppdaget jeg altså denne pærevarianten også! Eplejuicen er uslåelig på smak, men denne var ikke så dum den heller!

Planene for kvelden var egentlig å dra på byen med hele jentegjengen, men akkurat nå er jeg mer lysten på enda en løpetur i mørket! Et av nyttårsforsettene mine for 2015 var å kjøre tre faste løpeturer i uken. Ettersom det er lørdag og jeg bare har hatt èn tur hele uken, må jeg kjøre to runder om jeg ikke skal bryte forsettet allerede nå! Haha, nei jeg får starte fra og med mandag. <3

Jeg tror jeg er litt forelsket i dette området jeg har bodd på de siste to årene.. Det ligger ikke sentralt i forhold til verken venninner, shoppingsentre eller noe som helst, men det er bare så fint her! Det tar meg tre minutt å gå ned til havet og det tar meg fem minutt å komme til ordentlig fine turstier i skog og mark! Jeg tror jeg foretrekker å ha det slik jeg. Mye heller det enn å bo i travle, bråkete sentrum! <3

Fine, fine tømmerstø <3 Gleder meg til å utnytte disse omgivelsene enda mer i 2015!

32 kommentarer

Siste innlegg