Godt Nyttår! <3

FOR en feiring det ble i går! Ah, jeg har ikke hatt det så gøy på lenge! Vi var først syv jenter som spiste tidenes kalkunmiddag i leiligheten til Annika. Herregud så mye latter det ble rundt det bordet. Vi ble sittende her i hele fire timer, ha drikkeleker, dele historier og snakke om året som var gått, og da klokken nærmet seg elleve, fikk jeg æren av å invitere min lille “guttegjeng” over! Det ville jo ha vært uansvarlig å la Espen, Christer og Magnus sitte hjemme alene og kjede seg! Vi skålet, skravlet og hoiet hele gjengen, og da det nærmet seg midnatt måtte vi ut for å beundre rakettene! Guttaboys forlot oss like etter midnatt, og flere jenter tok plass rundt bordet! Da var det singstar og enda mer latter som sto for tur. Vel, ihvertfall på de andre. Jeg spiste sikkert tre porsjoner med kalkun som nattmat og ble så søvnig etterpå at jeg ikke riktig visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Haha, hva da matvrak?



I fem tiden sovnet jeg fullt påkledd på sofaen og der lå jeg i sikkert en halvtime før Annika fikk overtalt meg til å komme inn på soverommet. Heh! Nå har vi akkurat trykket i oss ostesmørbrød til frokost og planene for dagen er å  ligge som et slakt på sofaen og se Harry Potter film etter Harry Potter film. Høres ikke det greit ut? Ah, jeg tror vi begge trenger noen late timer etter gårsdagen.

Haha, en i gjengen må være lav og!
Hadde dere det fint i går? Jeg håper det! <3

11 kommentarer

Siste innlegg