Relax, it’s sunday!

God kveld dere! Nå har jeg akkurat inntatt en ordentlig god søndagsmiddag hos Cathrine. Hun inviterte meg på koteletter og filmkveld allerede til morgenen i dag. Heldige meg. <3 Jeg burde nok egentlig holdt meg hjemme i kveld og løst problem “dødt juletre i stuen”, men når venninnene kommer med slike fristende tilbud så kan man vel ikke takke nei? Det er jo uansett søndag! Ukens avslapningsdag!

Nå har mitt nye pysjsett fått komme på og sminka av. Jeg er i søndagsmodus og har store planer om å campe i den gode dobbeltsengen til Cathrine i natt. -Men først skal vi trykke i oss litt fruktsalat! Disse romjulsdagene har virkelig ikke vært feil.

Takk og lov for at det er noen igjen av dem. Tenk, det er nyttårsaften også om bare tre små dager! Har dere alt på stell til onsdag? Huff, jeg har ikke engang nyttårskjolen på plass! -Og jeg som skulle bestille en splitter ny glitrende sak fra Nelly. Jaja, det er vel ikke så nøye i år. Vi skal bare være 6-7 jenter hos Annika denne gang! Kanskje drar vi videre på en eller annen fest mot midnatt, men i utgangspunktet er det bare en roligere girlsnight med kalkunmiddag og champagne som står på planen <3 Ah, som jeg gleder meg!

Koseshorts, sokker og genser er fra Bikbok!
Ønsker dere en deilig søndagskveld videre. <3

11 kommentarer
    1. Har heller ikke nyttårskjolen på plass. Noen til fine glitrende kjoler i butikkene eller nettsider med veldig rask levering?

    2. Har heller ikke nyttårskjolen i boks! Har du noen tips til giltrene kjoler i butikkene eller på nettet?

    3. Anonym: Jeg har nylig sett en sykt fin paljettkjole på h&m til bare 149kr, men jeg er redd de er utsolgt over alt nå, og fra nett blir det nok vanskelig å få kjolen tilsendt tidsnok. Arh! Vi skulle nok ha vært en smule tidligere ute. <3

    4. Du virker som den herligste jenta i hele verden Marthe! Du stråler som en gudinne og har skjønnheten alle drømmer om og har ett ganske så fint liv. Du er veldig heldig og en stor inspirasjon og et flott forbilde! ♥

    5. Kjøpte meg glitterkjole på floyd på sandens her på lørdag. Se utvalget på nettet. Det er i tillegg salg nå 🙂

    6. åh, jeg har heller ikke nyttårskjole på plass! Trenger inspirasjon! Får ta meg en tur ut i dag og se. Håper du har hatt en fin sleepover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg