Romjulens beste tradisjon

Fy søren for en JUL! Denne helgen har vært helt perfekt. Jeg kastet meg på badet så fort jeg var kommet hjem fredag ettermiddag, og dro så ut for å treffe både jentene og mister D på byen i Kristiansand. Ettersom denne hunken skulle ut og reise i dag, koste jeg meg hos han til langt utpå lørdag ettermiddag! -SÅ var det bare å få på en ny kjole for en ny kveld med verdens beste jentegjeng!

Vel, pluss de to fine mannfolka som er igjen av kjærester da. Hehe! Skulle tro jeg satte i gang en singel-trend i sommer. I løpet av det siste halve året har hele seks par blitt til to! Har dere hørt? Herlighet, la oss krysse fingrene for at 2015 blir året vårt! <3

Selini holdt tradisjonen sin, og hadde også i år skrevet nyttårstale til oss! Fy søren som vi lo av det herlige vesenet i går. Hun hadde bare med seg èn flaske vin, men den forsvant så fort at hun allerede før 21.00 var i “sikle-fasen” som Leonardo Dicaprio ville ha sagt. Adjektivfortelling, og hysterisk morsomme drikkeleker ble også holdt før vi tok vårt tradisjonelle bilde foran juletreet.

Ikke fullt så oppstilt denne gang! Hihi.
Har dere hatt en fin romjul? Nå er jeg tilbake! <3

12 kommentarer

Siste innlegg