Hektisk førjulstid!

Gjett om det er en stykk stresset frøken som spurter rundt i Stavangerby om dagen? Iselin og jeg har vært på julegaveshopping to dager på rad nå og ettersom jeg enda ikke er blitt ferdig skal jeg for første gang shoppe selv på lille julaften! Heldigvis for meg, ligger denne julegaveshoppingen rimelig høyt på listen over favoritt-ting å gjøre. <3 Jeg tar like godt en aller siste runde før familiemiddagen i morgen! Vanligvis pleier jeg å feire jul med pappa-siden av familien 2. juledag, men i år har jeg rett og slett kommet med et krav om å få feire på lille julaften i stedet! 26 desember skal nemlig hele jentegjengen samles for en romjulsfest, og da har jeg så fryktelig lyst til å være i Kristiansand! Heldigvis passet det å ta ribbemiddag og gaveåpning på lille julaften også, så i morgen skal jeg opp til farmor og feire! Føler meg heldig jeg, som får ha julaften to dager på rad. <3 Kan ikke forestille meg at noe annet skal være bedre! Mihi.

Timene i kveld har gått til innpakning! Teite meg takker nemlig alltid nei til de snille butikkdamene som tilbyr seg å pakke gavene inn.. Jeg synes jo dette også er en av de hyggeligste delene av julen! Å høre på julemusikk, drikke kakao og pakke inn gaver i pysjen.. Altså, det er høydepunktet med julen det! Problemet er bare at det ofte blir litt for mange gaver, og litt for lite tid. <3

Ny pysj har jeg også fått på! Jeg klarte ikke å dy meg da jeg så dette settet på Bikbok i dag formiddag.. Pokker altså, jeg lærer aldri! “Ikke kjøp deg noe nå rett før jul”, sier bestemor og hva tror dere jeg gjør? Selvfølgelig hadde hun kjøpt akkurat den samme pysjen til meg i julegave. Haha! Den dama vet så alt for godt hva jeg liker! Unnskyld bestemor! Heldigvis kan jeg bare bytte det nyinnkjøpte settet i en annen variant! Bikbok har jo hundre RÅlekre varianter om dagen, og jeg sikler etter dem alle.. Får aldri nok koseplagg!

Har dere det bra!? Jeg må bare få si gratulerer med dagen, verdens beste paps!
Heldiggrisen har bursdag bare to dager før jul! <3 Savner deg og lillebror en hau.

13 kommentarer
    1. Du er så god, Marthe! Jeg må innom bloggen din flere ganger om dagen, for å se om du har blogget. 🙂 Håper du får en fin jul 🙂 Jeg jobber i morgen, hvis du har mulighet, kan du kanskje ta turen innom Europris Åsen i morgen mellom 10-15, det hadde virkelig gjort jobbdagen ti ganger bedre! 🙂

    2. Du e så kos du Marthe Karin 😀
      Det va synd me ikkje fekk sett kverandre denna julå, men me får ta det te gode =) (Med mindre du ombestemme deg og komme bort allikavel da :D) Ein liten ekstragave tar Tante og Onkel med te deg 26., men du rekke kanskje ikkje å få an med deg før du drar te Kristiansand? I såfall blir det ein tidlig vårgave då =D Goood Jul <33

    3. Karoline Kvinnesland: Å <3 Ja det var dumt det skulle bli vanskelig denne jula! <3 Men jeg sender med din gave med farmor og farfar og gleder meg til å åpne tidlig vårgave i stedet! Hehe 😀 Dere må ihvertfall ha det alt for fint i Kopervik! Gleder meg til å se dere alle igjen! GOD JUUUL <3

    4. Mailinn Aske: Så herlig å høre! Blir så glad 😀 Tusen takk for gode ord Mailinn. <3 Hehehe, ligger denne europris butikken i stavanger sentrum eller hvor er Åsen? Hehe 😀

    5. Du fortjener ordene! <3 Syns du er så flink å blogge variert, og det er så gøy når du deler både gode og dårlige ting som skjer i livet ditt. :-)Den ligger ganske nærme Kilden kjøpesenter, når du kjører mot motorveien fra Kilden, så kommer du til en gul bensinstasjon, og i neste rundkjøring etter den lille som fører inn til bensinstasjonen, så kjører du til venstre. Da tar du neste avkjørsel inn til høyre og da ser du Europris 😀 Håper det var en grei forklaring, haha 🙂 Kan hende besteforeldrene dine vet hvor det er? 🙂

    6. Ja det er virkelig kaotisk rundt her om dagen! Jeg visste aldri at det var så mye folk i og rundt Stavanger. I dag har jeg kjørt både på Madla Anfi og til Kvadrat og det stod milelange køer alle veien inn mot kjøpesentrene. Jeg er nå hvertfall ferdig og skal bruke morgendagen på pepperkakebaking 🙂 Ha en fin romjul, håper du har kost deg masse i Stavanger!

    7. Enklere forklart, om du kjører fra Stavanger sentrum inn på motorveien, mot Kvadrat, så tar du av ved der det står “Sørmarka Arena”, og kjører til høyre i krysset du kommer til fra motorveien, så blir det til høyre i rundkjøringen, også første avkjørsel til høyre 😀 Beklager at jeg ikke er den beste på å forklare, men jeg håper du forstår sånn halvveis 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg