Grandma’s spoiled little girl!

Ååå!! Se hva jeg våknet opp til i dag! En overraskelsesgave av en bestemor med verdens varmeste smil. Fy søren, jeg kan ikke slutte å glise av bildet under her. Hun fikk lyst til å skjemme meg bort med en 4. adventsgave denne søndagen.. So she did! Hihi! For en bestemor jeg er blitt velsignet med… Julestemningen når snart nye høyder for min del… Inni den røde, digre pakken skjulte det seg en hvit, helt nydelig morgenkåpe av det mykeste stoffet dere kan tenke dere. Tror dere jeg var treg med å skifte bekledning?

Nå har jeg altså flyttet inn i denne saken og her tenker jeg også å bli resten av juleferien! Vel, jeg må muligens skifte for et par timer nå som jeg straks skal ut på julegaveshopping, men morgenkåpen skal til og med få bli med til Iselin i kveld for håndballkamp-titting! Iselin og jeg storkoste oss på byen i går, og jeg slapp unna taxikø fordi jeg var lur nok til å dra hjem en time før byen stengte. *Klapp på skuldra*. Bestemor har servert meg tomatsuppe til frokost og snart sitter jeg på Jordbærpikene for lunch med ei fin venninne. Denne juleferien kunne ikke ha vært bedre. Nå må jeg bare se å få siste rest av gaver i hus! Takk og lov for at butikkene har søndagsåpent!

I’m not spoiled, i’m just well taken care of by grandma!

12 kommentarer

Siste innlegg