Ho, Ho, Ho!

Tusen takk til alle dere som valgte å dele deres historier med meg under forrige innlegg. Jeg har lest flere av kommentarene deres mange ganger og gruer meg nå hakket mindre til å legge meg i kveld. Hehe! Jeg er visst ikke blitt gal, men det er fare for at jeg blir det om denne lille hendelsen gjentar seg. Jeg må bare si at jeg er sjeleglad for å ha sluppet å hallusinere om det samme som noen av dere har gjort. Altså hadde jeg våknet til en mann stående ved sengekanten min ville det ha vært psykiatrisk avdeling neste…

Jeg våknet akkurat fra en times powernap på bestemors sofa, og før det satte besta og jeg og pyntet på både pepperkaker og kakemenn. Jeg håper ikke dere er lei av å se meg i pysjen enda, for det er fremdeles fem dager igjen til jul! Hehe, neida får vi litt finvær i morgen så får jeg få med meg gamlefar ut på fotoshoot. Bloggen trenger sårt en antrekksupdate! Eller hva sier dere? Julegaveshopping må jeg også se å få kommet meg ut på, men den tror jeg heller ikke jeg skal ta i heldressen fra Cubus. Hihi<3

Åå, bestemor er helt klart definisjonen på helskjønn. Oser det ikke godhet av den dama? Står det ikke seriøst SNILL i panna hennes? Jeg har de beste fire besteforeldrene på jord. Puntum finale. -Og apropos finale. Nå ruller det snart håndballkamp på tven her! Norge spiller mot Sverige hvert øyeblikk og jeg skal sitte og heie med en kakemann i hver hånd! Flere som krysser fingrene for seier i kveld?

Dere må ihvertfall ha en riktig fin fredagskveld! <3

12 kommentarer
    1. Hun ser ut som en dame med et stort hjerte, oser godhet!
      Er nervøs for kampen jeg! Haha skikkelig gøy da!

    2. Din blogg er en av de få jeg har vært fast leser av nå i flere år, du er utrolig flink og inspirerende. Vil ikke virke frekk eller noe slikt, men er det lov til å spørre om det er skjedd noe med moren din? Husker hun var jo masse på bloggen noen år tilbake men nå hører vi ingenting om henne:o

    3. Hei Marthe, jeg savner deg og håper du snart kommer på besøk. Kos deg masse videre 🙂 ps: Hvor er one peac’en kjøpt, den var veldig fin.

    4. Marthe! Jeg og Linnea reiser til tasta imorgen og blir til tirs. Skulle vi prøvd å fått møttes? Er jo bare noen få mete mellom husene😛
      Randi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg