A very last workout

Da ser det ut til at Marthe har tatt juleferie fra crossfitgarasjen! Magnus har dratt på ferie til Cuba med tre gladmonser av noen kompiser, og jeg reiser som tidligere nevnt til Stavanger førstkommende torsdag! -Men vi fikk unnagjort en siste økt fredag morgen og fy så bra den var! På 23 minutt gjorde vi 500 repetisjoner hver av 10 ulike øvelser, og Magnus ble så pumpet at han følte behov for å kle seg halvnaken i garasjen med 40 minusgrader i. Hehehe! Er det da rart jeg ikke kan dy meg med en spydig kommentar?

Marthe: Hvor er det blitt av eight packen?
Marthe: *Klyper magnus i magen* Er dette fett?!
Magnus: *Magnus gliser* …… Mamma sier det bare er hud.

Hehehe, ler meg ihjel jeg på disse treningsøktene. Etter 500 repetisjoner kjente jeg det godt i hele kroppen lørdag morgen, men det er vel slik det skal kjennes etter siste økt før juleferie? Jeg kommer riktignok til å ta meg noen løpeturer rundt stokkavannet i Stavanger, men det blir nok med det og noen enkle styrkeøvelser. Kanskje jeg sniker inn noen burpees også blant nissene på stuegulvet til bestemor.

Jeg vet ikke om Frantzen får lest dette blogginnlegget på ferien sin, men jeg vil bare si tusen millioner takk for et supersprekt år Magnus. Du har vært til stor inspirasjon helt siden første møte i april, og jeg er supertakknemlig for alle timene du har satt av bare på å gjøre meg litt sprekere! (Og knipse bloggbilder). Magnus har til og med måttet ofre deler av arbeidsdagen sin på å ta antrekksbilder av meg! Hehehe, jeg lovte at jeg aldri skulle fortelle det til noen, men det er jo bare 14 000 av dere! Jeg må jo få lov til å skryte når han er så generøs! Takk for at du har gjort meg til en bedre versjon av meg selv. Det har vært et utrolig lærerikt år, og jeg har bare hatt gode opplevelser med crossfit-treningen. Jeg tror til og med vi har klart å inspirere noen blogglesere på veien! Eller.. Noen har blitt lystne på å prøve ut crossfit, mens andre bare har blitt lystne på Magnus.. Heh!

Magnus er nok like glad uansett utfall! Bloggen hans finner dere HER
Han har lovet å oppdatere fra Cuba, så nå venter jeg spent!

3 kommentarer
    1. Hei Marthe! Så herlig innlegg, lo godt et par ganger der 😀 Hahaha! Du og Magnus har definitivt hatt et sprekt år ja, og det virker jo som dere går så godt overens også 🙂 Det er så viktig at treningen skal være morsom! Nå er jeg så klar for julaften og familiehygge, heldigvis bare 9 dager igjen nå 😀 Eneste som mangler er snø.. MÅ være en hvit jul! Klem<3

    2. Hei Marthe. Dette har ingenting med innlegget ditt å gjør men jeg lurer virkelig og veldig fælt om du og typen din har gjort det slutt? Grunnen til jeg spør er fordi jeg har ikke sett bilder av han og deg som på lenge. Du pleide jo ha fine og flotte bilder av dere i sammen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg