Getting ready for saturday night

For en fin lørdag jeg har i vente! Cathrine har akkurat dratt til byen for å kjøpe vin og lyspærer til meg, og før hun dro hjalp hun med å knipse noen bloggbilder. Heldige meg som har sånne fantastiske venninner. <3 Av 10 lyspærer er det nå kun èn som fungerer her hjemme i leiligheten, så nå føler jeg at jeg har drøyd lyspærebyttingen lenge nok? Haha, dette er vel sånt som man bør holde for seg selv, men for å være ærlig så har jeg aldri byttet en lyspære i hele mitt liv. Krysser fingrene for at Cath og jeg likevel kommer levende ut av det med instruksene til mister D. Det skal visst være latterlig enkelt, men vi får sjå! Høhø. 

Noen kjoler, sko og neglelakkvarianter er funnet frem til kvelden, så nå gjelder det bare å få bestemt seg. Solen skinner og alt ligger tilrette for at dette blir en super lørdag! Nesten alle jentene mine skal ut i kveld, og noen av oss skal samles hjemme hos meg for noen glass vin før turen går videre på byen. Cathrine og jeg skal bare lage oss litt tomatsuppe til middag først. Hehehe. Vi har nettopp snakket om at vi skal bli flinkere til å lage middag sammen så jeg kan lære noe av henne og hun kan lære noe av meg.. Vel, hvor mye lærdom som kommer av posetomatsuppe vet jeg ikke, men godt blir det i det minste!

Which one to choose?

Have a great freakin saturday!
Pass på dere selv. <3

17 kommentarer
    1. Høres fantastisk ut 🙂 Håper du koser deg ute med jentene i kveld 🙂 Holder meg hjemme i dag, var på julebord med jobben i går så 😉
      Forresten, hvor har du fått tak i den hvite kjolen du har på deg?<3

    2. Håper dere hadde det gøy! 🙂 men, det store speilet du har på gangen der, hvor er det fra? Synes det er sååå fint!!! Stor klem <3

    3. God søndag til deg!!
      Jeg vil gjerne tipse deg om dagens luke i adventskalenderen på bloggen min som er en giveaway på en helt ny kjole fra nelly og en bluse fra bikbok! 😀

    4. eg elsker den kjolen du har PÅ <3<3 hvor er den fra?
      ta av lampene du skal bytte sett i pærene og deretter ta på lampen så du sjekker om de er skrudd i ordentlig.
      Skal du bytte spare pære må du ikkje ta på selve glasset da de ikkje tåler fettet i huden så godt.
      Pærene går fordi du ikkje skifter den som ryker....blir nesten som en slags teit ringvirkning.
      Lykke til :D:D:D er veldig lite farlig,men er jo mas med 9 stk hahaha

    5. Så utrolig mange fine kjoler du har Marthe 🙂 God smak!
      Elsker håret ditt også for tiden. Har ikke fulgt med noe særlig i det siste, men er det ekte hår? 🙂

    6. Hei Marthe! Kanon med et sånt innlegg 🙂 Tips er tatt imot! Hvor er kjolene dine fra? Også den du har på deg? Råfin! God natt her nå, men tenk – i morgen er det KUN 9 dager til julaften 😀 Klem<3

    7. Kjære Marthe!
      Du har en så utrolig koselig blogg, med kreative, gode & fine bilder, SÅ bra stil (den er virkelig inspirerende!), gode innlegg med enkel, kreativ & lettlest tekst, men på en interessant måte. Man ‘må’ bare lese videre (som får meg til å bruke minst et kvarter lengre innpå bloggen din en det jeg hadde tenkt. Du og din blogg er rett og slett en positiv tidstyv!). Dessuten er du som person gjennom bloggen din inspirerende på hvordan du håndterer situasjoner og hvordan du setter pris på vennene og familien din! Det er noe jeg og mange andre er for dårlige til, så takk for din oppmuntring og glede gjennom bloggen din! Du er fantastisk herlig, stå på, du gjør dette så bra! Du er definitivt en av de beste bloggerne i Norge! 🙂
      Jeg håper vi får en oppsummering fra hver måned i 2014 på nyåret 😉 Dessuten, hva er dine framtidsplaner innenfor yrke og bosted? Noen drømmesteder å bo? Kos deg i jula, ha et fantastisk nytt år!! Hilsen Sunniva.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg