Kickstart på dagen derpå!

Goood kveld og god fredag alle sammen! Jeg har gått rundt og trodd det har vært søndag jeg i dag. Cathrine og jeg tok nemlig en spontan tur på byen etter at dere var oppdatert sent i går kveld, og ettersom jeg har brukt de fire siste lørdagene på å sitte hjemme, blogge eller trene, var det bare to glass som skulle til!  Jeg må bare le for jeg pleier jo alltid å ha full kontroll, men i går så jeg altså fem av Cathrine da det var på tide å vende nesene hjemover, og da vi først kom oss hjem hadde jeg lagt meg fullt påkledd og sovnet på et blunk så Cathrine ble nødt til å kle av meg fra topp til tå. Hehe! Ler meg ihjel. Heldigvis har formen i dag likevel vært helt topp. Det er vel begrenset hvor syk man kan bli av to uskyldige glass vin… Må visst komme meg ut litt oftere jeg!

Har dere fått en fin start på helgen? Jeg tok turen til byen for en liten runde julegaveshopping like etter at første innlegg var publisert, og der ble jeg helt til i ettermiddag. Nå har Cathrine akkurat kommet på besøk igjen, og nå står hun jammen og rydder kjøkkenet mens jeg får unnagjort litt arbeid. Elsker seriøst den jenta. <3 Taco står på menyen og idol-finalen skal rulles på skjermen i kveld. Ah, så kos!

Du trenger – Juicen som gir en kickstart på dagen derpå
1. En boks grønne druer 2. 1 mango 3. 1 eple 4. 1/3 sitron

Tenkte bare jeg skulle dele oppskriften på en syrlig, hjemmepresset juice jeg lagde til Cathrine og meg i dag tidlig. Skrell sitronen og mos alt av ingredienser i en juicemikser. Vips så har du en superfrisk juice som gir tidenes kickstart på dagen derpå. <3 Nå har jeg akkurat krevd at Cathrine skal sminke seg så vi kan få knipset noen bloggbilder i kveld. Hehehe. “Arh, alt jeg gjør for den bloggen din!!” Hihi. Hun er virkelig helt topp. Sleepover-bloggbilder it is! *GLIS*

Håper det smaker!

5 kommentarer
    1. Åh du må ha en helt fantastisk Fredags kveld videre og kos deg masse 😀 Juicen så fantastisk god ut 😀

    2. Jeg må alltid ha noe friskt når jeg våkner dagen derpå, så denne hørtes helt perfekt ut for meg 🙂 Skal testes ut neste helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg