Good for me!


Har du peiling på om du får i deg det kroppen behøver av vitaminer? Spiser du nok fisk foreksempel? Får kroppen din nok D vitamin nå som solen så godt som har forsvunnet for måneder? Folk flest får i seg akkurat det de behøver gjennom gode, varierte måltid bestående av både frukt, bær, grønnsaker, kjøtt og fisk, men de som ikke gjør det, har jeg et lurt lite tips til denne onsdagen!

www.goodforme.no er en nettside som selger kosttilskudd i alle varianter. De har D vitamin, Omega 3, Betakaroten, Tranebærtabletter, Vitamin K2 tabletter og mye, mye mer. Jeg fikk for en liten stund tilbake en hel boks med kosttilskudd av dem, så nå har frøkna startet på både betakaroten, vitamin D og Omega 3! Det kan godt hende jeg også kunne hatt godt av superfruktvitaminer, blåbær eller vitamin K2. Jeg må bare se å få kommet meg på blodprøvesjekk for å faktisk finne ut om kroppen har alt den trenger eller om det er noe den savner! Sist jeg tok en slik sjekk fikk jeg beskjed om at jeg hadde jern-mangel, men det er jo årevis siden nå! Huff, må bli flinkere til å komme meg til legen litt jevnere.

Uansett! Dere må gjerne ta en titt på hjemmesiden til www.goodforme.no og lese litt om hva de enkelte kosttilskudd-tablettene hjelper for. Bare pass på å kjøpe noe kroppen din behøver! Tro det eller ei, det er ingen vits i å ta for mye av det gode. Hehe, selv ikke vitaminer! -Men vet du med deg selv at du er dårlig på å få i deg frukt og grønt, eller fisk, så er det fare for at du kunne hatt godt av litt omega 3 eller ekstra tilskudd av multivitaminer. Sliter du med urinveisinfeksjon så er tranebærtabletter kanskje noe du skulle investert i?

Uansett hvilken type kosttilskudd du ønsker å klikke hjem med posten, så får du nå en boks D vitamin med på kjøpet! Kjøper du i tillegg 2 produkter så får du 10% avslag, og kjøper du tre, fire eller enda flere så får du 15% avslag +  selvsagt en boks D vitamin! Du må bare huske å legge Vitamin D også i handlekurven. <3



Trenger kroppen din kosttilskudd? Les mer om goodforme og utvalget deres HER
Betakaroten finner dere HER, Omega 3 HER, og vitamin D HER.

     Annonse 

6 kommentarer
    1. TUSEN TUSEN TAKK for måten du skrev dette inlegget på! Alle andre bloggere skriver om disse produktene som noe alle burde ta og hvor fantastisk det er osv, du er den første jeg har sett som har litt vett i hodet når di skriver om dette, haha 😛 Ikke for å disse andre bloggere altså, men det å putte ting i kroppen skal du være noenlunde forsiktig med, og det føler jeg du formidler bra 😀 Veldig bra, Marthe! <3

    2. Jeg begynner å bli skikkelig lei disse produktene nå og vet at jeg ikke kommer til å velge de hvis jeg en gang skulle trenge noe tilskudd. MEN som jeg ser ei skriver over her så skriver du i hvert fall et fornuftig innlegg med litt tanker rundt nødvendigheten av kosttilskudd 🙂 Så tipp topp tommel opp til deg!
      Beklager at jeg aldri kommenterer hos deg, og når jeg først gjør det så er det med en snurt tone i starten 🙂 Hehe, men jeg ville bare si at jeg har først begynt å lese bloggen din nå de siste månedene og du har blitt en av mine favoritter! Du blogger så variert, virker som en utrolig hyggelig person og jeg blir alltid inspirert og i godt humør av å komme innom deg! 🙂 Håper du får en fin førjulstid <3

    3. eg signerer de to over her -eh tilfelle det er flere så er det Nora og tattavkvinnene
      Sophie Elise tar hestevitaminer for håret…..seriøst….bvit kan være farlig i for store doser…samme med Vit D, de andre du nevner her er vannløselig. B vit også, men man kan bli forgiftet alikevel da noen av dem går på nervene i kroppen.
      Men de fleste av oss trenger D vit…så foreløpig er det lite fare man blir forgiftet av dem.
      Egentlig burde man ta vitaminer i kremform hvis det var tilgjengelig……intil 80% smørt på huden taes opp i kroppen…men bare ca 30% av hva vi spiser av vitaminer og sporstoffer og mineraler blir tatt opp….
      Flott innlegg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg