J.U.L.E.V.E.R.K.S.T.E.D

God tirsdag dere! Åå det var så herlig å ha litt fotografhjelp i hus igjen denne morgenen! Cathrine kom som sagt over på sleepover rett før 21.00 i går kveld. Det var så koselig å se henne igjen. Fy søren, det var jo over to uker siden sist nå! Jeg hadde så vanvittig mye på planen forrige uke og uken før det var jeg jo på familiebesøk i Stavanger! Endelig fikk vi oppdatert hverandre på alt som har hendt, spist grønnsaker med dipp og sett ungkaren i paradis. Mihi, en skikkelig girlsnight! Jammen fikk jeg bakt årets første julekaker også i dag! Det ble ingen baking på oss i går, men Cathrine er en liten syvsover så jeg benyttet meg av anledningen til å gjøre det i dag tidlig! Oppskriften skal dere få på bloggen senere! Bare å glede seg.

Ser det ikke godt ut? Tenkte jeg skulle prøve meg på en ny oppskrift i tillegg til alle disse gamle. Nå sitter Cathrine og jeg og dypper hver vår brune stang i en varm kopp kakao med krem. Får man en bedre start på dagen? Neste på bakeplanen er havreflarn, måkelort og serinakaker! Endelig har jeg en roligere uke i vente med mye baking, julegaveshopping og hyggelige julekvelder. Kristinemor og jeg skal endelig ut på litt julegaveshopping i kveld! Hihi, disse dagene skal bli så gode! Ny pysj har jeg som dere kanskje ser også fått på. En liten førjulsgave til meg selv. Den er splitter ny og fra Cubus til dere som fikk lyst på samme! <3

Ha en deilig 9 desember dere!

18 kommentarer
    1. Høres ut som en koselig morgen 🙂 Gleder meg til oppskriften kommer, fikk lyst til og bake selv! Jeg har helt lik pysj og det må være noe av det beste jeg har kjøpt på lenge! Ønsker deg en kjempe fin kveld

    2. Poseringen på siste bilde… Er den ikke litt oppbrukt nå? 😛
      Gleder meg til å få oppskriften! Prøvde meg på havrekjeksene du har lagt ut tidligere i går, de ble knallsuksess! Men fydda, så svære de ble! Det første brettet endte med at alle de klumpene med røre jeg hadde lagt ut på plata ble til EN stor kjeks! Haha :))

    3. Karolien E.N: Så bra! Kakene ble veldig gode så denne oppskriften er det bare å prøve ut! 😀 Den kommer om noen timer <3 Ha en fin tirsdag videre selv!

    4. Tina: Så bra! 😀 Ja, mine ble også gigantiske i fjor så i år skal jeg prøve å få dem litt mindre og litt flere. Hehe. Men gode blir de uansett! Hehe, nei blir noen poseringer noen gang oppbrukt? 🙂

    5. Så koselig!! Brune pinner er så godt. Anbefaler å lage de med kakao istedenfor kanel, så det blir sjokostenger.. Det er enda bedre 😀
      Sitter her og dør litt inni meg fordi jeg skal ha muntlig i morgen og føler jeg ikke kan en dritt.. Men noen avbrekk må man ha, og de brukes til å lese blogger.. 🙂 når skal du ha eksamen da?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg