@marthekborge

Wæææ! Det er første søndag i advent og jeg har ikke engang adventslysene på plass! Noe så uhyggelig! Heldigvis har jeg klart å tigge til meg Kristines bil til juletreshoppingen i morgen. Jeg har fått unnagjort litt seriøs husvask denne søndagen, så nå er leiligheten shinet og klar for å pyntes til desember måned. Ah, så koselig det skal bli. Når alt av møter og ærend er unnagjort i morgen kveld, kommer Kristine og jeg til å kjøre julemusikk på full guffe mens vi pynter treet mitt! Hihi, like før jeg dauer av min egen entusiasme. Kanskje vi rett og slett blir nødt til å bake årets første julekaker også? Hvorfor ikke? Vel jo det stemmer… Fordi kjøkkenet mitt nå er strøkent, og jeg ikke orker å bruke enda en kveld på å skrubbe det. Når jeg baker, har melet fort for å sette seg både langs vegger og tak.

Koselig skal det bli uansett! Adventslys må jeg også se og få kjøpt meg i morgen. Herlighet, jeg kommer til å tilbringe hele dagen i sentrum denne mandagen. Jeg har et møte med Geir, en lunch med Kristina, en fotografjobb i en butikk, og så juletre/adventslys-shopping på planen! Ah, så kan jeg ikke vente med å få tatt bilder av julestuen min til dere! Fy så fint det skal bli her i heimen. <3

Har dere hatt en fin første søndag i advent? Jeg har ingen spennende bilder på lur i dag, så her får dere mine siste instaoppdateringer istedet! Den pastellblå kosedressen min har nå fått komme på, og Bella og jeg ler oss ihjel av Bridget Jones på Tv3. (Ihvertfall jeg). Jeg blir visst aldri lei av de filmene. Boken “Den ene pluss en” har jeg også klart å lese 200 sider i, så nå er det bare litt over 200 igjen. Huff, jeg gruer meg jeg! Hvorfor kan ikke disse romanene vare litt lengre? Noen historier skulle bare aldri hatt noen slutt.

Sov godt og drøm søtt dere. Tenk i morgen tidlig er det desember!
Følg meg gjerne på instagram: @marthekborge

17 kommentarer
    1. så fin blogg du har! håper du har hatt en fin dag :)jeg har spørsmålsrunde på bloggen min, og jeg hadde satt pris på om du stillte noen spørsmål 🙂
      ha en fin kveld!

    2. Du har vel lært deg at mel ikke skal kastes rundt omkring i rommet, men brukes på en snill og vennlig måte?? 😀 Haha. Marthe daa!

    3. Margrethe Baeverfjord: Ja det kan jeg prøve på! Finnes helt sikkert noen julekaker som kan lages litt sunnere uten at det ødelegger hele smaken 🙂 Jeg kan lage litt forskjellig. Noe for enhver smak! <3

    4. Jeg er ingen bakemester, så jeg må stemme for melkake eller limkake 😀 Hahaha..Neida..Har ikke snøring, men skal spørre når jeg kommer på noe.

    5. jeg elsker det deilige humøret ditt, det smitter virkelig <3 hihi.
      Jeg gleder meg til å se hvordan den julete heimen din blir, her har jeg ikke begynt enda men det blir snart! Og du, det er ikke bare deg som roter mel på både gulv og tak, det gjør jeg også ... men sånn er det jo, så lenge det blir gode kaker 😉
      Håper du får en fin mandag, her har det vært mandag en stund allerede! Jeg ønsker meg snø til jul jeg, så det gjenstår å se om ikke nissen kommer helt til Australia med det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg