New in – Reebok fra Individu



Heldige meg ble møtt med pakke fra Individu på trening i går! Magnus hadde valgt ut en singlet, en tights og en sportsbh i merket “Reebok”, og jeg kan ikke annet enn å si meg strålende fornøyd! Herlighet for noen freshe farger! Tusen tusen takk til Individu som har gitt treningsgarderoben vår en liten oppfriskning! Ettersom det er Black Friday superweekend, har nettbutikken 20-90% på alle varer i hele dag, så skulle dere få lyst til å klikke hjem akkurat samme plagg som jeg trener i her, kan det være lurt å gjøre det i dag!



Så slik ble også Borge bitt av Reebokbasillen.. Har dere sett så kul sportsbh? Treningstightsen jeg går i her er også splitter ny og i et kjempedeilig stoff! Den koster vanligvis 549, men er nå på tilbud til 329kr HER. Singletten koster nå 210 kroner HER, og sportsbhen sparer dere 120 kroner på om dere handler den HER i dag. Jeg vet at flere av dere fast handler på Individu selv, så nå må jeg bare si ifra! Jula nærmer seg og treningstøy passer ypperlig som gave under juletreet! 

Ukens første og eneste crossfit-økt fant sted i garasjen i går formiddag, og da bestemte Magnus seg like godt for å hive seg på! Vi var garasjens siste besøkende og satte sammen en økt bestående av 5 backsquats, 11 hand stand push ups, og 11 toes to rings hvert 3 minutt i 21 minutt. Jeg synes det er så gøy når vi trener sammen! I løpet av de åtte månedene jeg har kjent Magnus, har vi faktisk bare hatt èn økt sammen tidligere. Vanligvis står han jo og heier og hoier på meg for at jeg skal komme meg igjennom det han har skrevet opp på tavla. I går heide vi på hverandre og de 21 minuttene bare fløy forbi! Plutselig var timen over, og det ble tid for å spise energibar, drikke energidrikk og oppdatere hverandre på alt som har hendt den siste uken. Magnus er jo faktisk den eneste ordentlige kompisen jeg har, så jeg må jo høre hvordan det går med han når jeg ikke har trent hos ham på en hel uke!

Det er ikke alltid like lett å få han til å legge treningssnakket på hylla og snakke om det minst så interessante privatlivet, men jeg klarer det som regel til slutt, og da sitter vi der og tøyer mens vi deler dating-historier! Hehehe, akkurat som å være på girlsnight!

Jeg må ha litt av alt jeg. Litt av min daglige dose crossfit, og litt av min daglige dose skravling. Da jeg i går følte jeg hadde fått dosen min av begge deler, oppdaget jeg at det var en hel time til bussen gikk hjem..

Marthe: Det er en hel time til bussen min går.. Vil du kjøre meg hjem?
Magnus: Hvis du rydder hele garasjen. Den skal være strøken.

– Og slik ble jeg satt i arbeid! Det overrasker meg at jeg ikke måtte vaske gulvene også for å få kommet meg hjem!

Nei, jeg tuller. Magnus er bare grei! Bloggen hans finner dere HER. 
Heldiggrisen reiser til Cuba om 13 dager! Arh.. bare LITT misunnelig.
      Klærene er sponset av www.individu.no
6 kommentarer

Siste innlegg