H.A.I.R.I.N.S.P.O


Jeg tenkte bare å dele litt hårinspirasjon med dere denne onsdagskvelden. Jul, julebord og nyttårsaften nærmer seg, og da vil jeg bare minne dere om at det finnes litt hårinspirasjon å hente i kategorien “sminke og hår” her på bloggen! Jeg skal prøve å komme med litt flere steg for steg innlegg av fine oppsetninger før jul, men i mellomtiden må dere gjerne bla litt i sidemargen til høyre her. <3 Det er helt genialt hvor mye man kan få til hjemme på egenhånd! De lekreste “updo’s” lages ofte bare på 5 minutt. Man må bare vite hvordan!

Skulle dere ha noen ønsker til oppskrift på spesielle frisyrer, så ikke vær redde for å hyle ut. Jeg har også fått en rekke spørsmål om jeg kan dele litt flere sminketips med dere, og dette er noe jeg lenge har hatt lyst til å bli flinkere på! Jeg er ingen ekspert, men jeg må si jeg synes det er vanvittig moro å dele eksperimentene mine med dere! Dessuten er det hundre år siden forrige sminkepost!


Nå nærmer det seg Farmen-tid her! Flere som sitter spente i sofaen og heier på Finn Olav i kveld? Hehe. Jeg vet ikke hvorfor jeg plutselig har blitt en slik farmen entusiast. Jeg har egentlig ikke fulgt med i hele høst, men de siste dagene har jeg blitt så oppslukt at jeg vurderer å melde meg på selv til neste sesong. Haha, det skulle tatt seg ut om jeg måtte ta meg bloggfri i flere uker for å delta på Farmen. Hva hadde dere sagt til det? Tror dere jeg ville passet inn i gårdslivet? Jeg tror jeg hadde elsket det! Kuene og meg. <3


Håper dere kan hente litt inspirasjon til julebordsfrisyren her!
Ha en fortsatt fin onsdagskveld alle sammen. <3

46 kommentarer
    1. Ååå, plis da Marthe! Meld deg på da vel! Uansett ganske liten sjanse for å komme med, men åh, så gøy det ville vært!! En blogger på farmen har de vel ikke hatt før? 😀

    2. Så utrolig mange fine frisyrer!! Kan du ta steg for steg av den øverst til høyre? 😀 Den var så fin og elegant

    3. Utrolig fine frisyrer! Selv er jeg veldig ukreativ når det gjelder sminke og hår, så hadde blitt utrolig glad om du kom med et slikt innlegg!:)

    4. I og med at du ikke viser deg uten sminke på bloggen engang, tror jeg ikke du ville valgt å vise deg sminkefri på et program med en mill. seere, heheh ☺️ men jeg hadde blitt veldig glad om du hadde gjort det!

    5. Bilde nr 6 som er med håret krøllet og lagt opp som et bånd ønsker jeg veldig at du kan lage en steg for steg på. Så utrolig fin! Akkurat som deg. <3

    6. Kan du vise steg for steg hvordan du ordnet håret ditt i den første bunken med bilder hvor du har håret ned med krøller? Syntes det var utrolig fint!!!

    7. wow fine bilder! følger selv med spendt på farmen å vurderer faktisk sterkt å melde meg på når jeg blir 19 hehe! men jeg ser faktisk virkelig for meg deg der inne det hadde vært såå gøy!

    8. Så utrolig mange fine og kreative frisyrer! Veldig nysgjerrig på hvordan du får til bilde nr 2 (øverst til høyre)?:-)

    9. Jeg skal snart på ball!
      Hadde vært superkult om du lagde et innlegg om hvordan å lage ulike oppsatser?:)

    10. Skulle ikke du dele bilder fra brudekjole-modelljobben? Har gledet meg sånn! Tror du blir verdens vakreste brud <3

    11. Meld deg på farmen! Da får vi jo kjent deg enda bedre, og vi følger deg jo på tv. Jeg syns så absolutt du skal melde deg på 🙂

    12. Så mye fint!! jeg er ekstremt dårlig med håret mitt dessverre..
      Hvor er skinnjakka med usa-flagget fra forresten? 🙂

    13. Karoline: Oppskriften på denne frisyren ligger i et eget steg for steg innlegg i kategorien “sminke og hår”. Hvis du bare skroller deg litt nedover i den så kommer du til innlegget 😀 Det er kjempeenkelt! <3

    14. Massoma Jurmy: Å det er ikke vanskelig i det hele tatt! Man må bare prøve seg frem, titte på inspirasjonsvideoer på youtube, prøve og feile 😀 De fineste frisyrene tar ofte kortest tid å sette sammen 😀

    15. Ida: Ja, dette finner du også i et eget innlegg jeg allerede har skrevet i kategorien “sminke og hår” i sidemargen til høyre her på bloggen 🙂 Det er også suuuperenkelt!

    16. Omg!! Var akkurat dette jeg trengte!! håper jeg klarer å få lært meg noen oppsatser innen neste fredag 🙂 takk for flott innlegg flinke du 🙂

    17. Hei Marthe! Ååååå, dette innlegget kunne virkelig ikke kommet på et bedre tidspunkt 😀 Wohooo, smiler! Tusen takk 🙂 Hihi. Nå er det julebord allerede til helgen, og flere blir det utover i desember. Er så heldig å ha tre julebord å se frem til, og da er det jo moro med litt ulike håroppsett på disse 🙂 Nå er det senga her, nattaklem<3

    18. Jeg pleier absolutt aldri å kommentere på bloggene til andre, men jeg må bare få sagt at jeg virkelig digger bloggen din. For engangsskyld så er det en blogger som smiler ordentlig, blogger om viktige ting og ikke fokuserer så mye på utseendet. Du virker som en ordentlig god jente og ikke minst et godt forbilde.
      Må bare få sagt det, all creds til deg – for engangsskyld noen som ikke bare tenker på restylan, juvaderm, dyre vesker og å vise mest hud. Lenge siden jeg har sett en så classy blogger som deg!

    19. det er så bra at du tar deg tiden til å svare på komentarer her og ikke bare i spørsmålsrunder osv! keep up the good work

    20. Kjempefine hårfrisyrer!
      Jeg kommenterte for en stund siden på Silk’n Glide innlegget ditt. Lurer bare på om du kan svare på det? 🙂

    21. Det hadde vært veldig gøy og ha sett deg på Farmen! Uansett så hadde vi jo sett deg på TV, da tror jeg ikke det hadde vært noe problem at du hadde vært borte fra bloggen <3

    22. Super lekre! men et lite tips! dra på biltema eller hestebutikk og kjøp gummistrikker til stevnefletter på hest, og bruk det istedenfor store strikk ytterst på dine egne fletter! så blir det mye finere! (min formening vel og merke :P) vet gummi sliter, men det ytterste håret blir jo slitt uansett 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg