On our way to Stavanger!

Nå er jeg endelig fremme i Stavanger! Planen var å oppdatere dere fra toget, men der var det selvsagt ingen fungerende nett. 50 minutt forsinket var det også, men jeg skal ikke klage, for jeg har jammen opplevd verre. Det er bare så ubeskrivelig herlig  å være hjemme igjen! Det tror jeg vi er to som synes. Bella hopper rundt som en gal her i håp om at bestemor skal gi henne noe godt.

Det føltes som åtte uker siden forrige besøk, men det er vel ærlig talt bare tre. Hehe! Nei, jeg er så oppslukt i finaleuken på Farmen nå at jeg bare tror jeg må ønske dere en fin kveld og hive meg på sofaen. Jeg får ikke skrevet noe fornuftig likevel når jeg løper frem og tilbake mellom pcen og tven. Hihi, har dere noen farmenfavoritter i år? Jeg heier på gamlefar, Finn Olav jeg! Det ville bare vært så vanvittig velfortjent om han stakk av med seieren etter alt den herremannen har taklet av kamper og utfordringer. <3 

Håper dere har hatt en fin mandag! Her har dere et lite bildedryss fra morgenpakkingen. Det er ikke bare bare å pakke med en klengete hund i hus. Hun skal nemlig aller helst sitte på fanget 24/7.. For en koserotte. Jeg vet ikke om dere så videoen jeg postet på instagram fra togturen hit? Jeg måtte sitte og klappe på henne hele veien til Stavanger og stoppet jeg, la hun hodet i hånda mi for så å dytte den tilbake på kroppen sin. Fy søren så heldig jeg er som har fått låne dette sjarmtrollet helt til jul. <3

Ha en deilig mandagskveld videre! <3
Kanskje det er flere som følger med på farmen? 

29 kommentarer

Siste innlegg