Turkish night at Lille Istanbul

Hallo! Jeg er fremdeles i live. Jeg har bare tatt meg hele to bloggfrie dager. Det er jammen ikke ofte, men denne uken tror jeg at jeg trengte det. Det har ihvertfall smakt helt sykt godt å bare bruke tiden min på å gjøre akkurat det jeg vil. Jeg har trent, vært på ridetur i skogen med Kristine og Andrea, vært på date, spist middag med Cathrine og dratt på løpetur med den lille skapningen jeg bor sammen med. Jeg er så støl denne lørdagsmorgenen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, men om to små timer har jeg et spennende møte med en veldedighetsorganisasjon, så på et eller annet vis må jeg komme meg opp!

Cathrine og jeg bestemte oss allerede mandag denne uken, for å åpne helgen med favorittretten vår på Lille Istanbul. Byens beste Tyrkiske restaurant. Her fikk vi servert både tyrkisk brød, Iskender kebab og ja til og med en dessert på huset! Himmel, for noen heldige jenter. Da middagen var inntatt var det fremdeles 50 minutt til bussen min gikk, så da tok vi oss like godt et glass vin også. For en deilig start på helgen! Planene for dagen er ikke enda satt, men nå starter vi med et spennende møte, så får vi se hvor jeg ender opp deretter! En ting er ihvertfall helt sikkert, og det er at jeg har litt jobb å ta igjen. <3

Har dere det bra? Håper dere har fått en like fin start på helgen. <3

18 kommentarer
    1. Hei Marthe! Det var godt med litt livstegn fra deg, selv om jeg vet du har vært i live da 😛 (instagram). Høres ut som en kjempe koselig kveld i går 🙂 Slike kvelder er GULL verdt! Men uæææh, har du vært på date? Spennende, og koooselig 😀
      Ha en finfin lørdag, og godt møte! Klem<3

    2. Ida Rygnestad: Hei Ida! Dere er så skjønne når dere bekymrer dere for meg. Jeg skulle nok ha klart å oppdatere dere fra sykesengen også om den situasjonen skulle dukke opp. Hihi. Ja, jeg har storkost meg de siste to dagene med både det ene og det andre. Håper du har det samme Ida. <3 Alltid like hyggelig å finne navnet ditt i kommentarfeltet!

    3. Hei Marthe!
      Forstår veldig godt at det er deilig å ta seg bloggfrie dager innimellom, men synes jammen det har blitt ofte i det siste. Bloggen er vel jobben din, og i alle andre jobber er det jo vanlig å si ifra når man er borte, blir syk ol. 🙂 Menmen.
      Synes forøvrig bloggen din har tapt seg veldig de siste månedene (fra sommeren), kanskje du trenger en pause? 🙂
      Dette er ikke ment som kjip kritikk, håper du tolker det konstruktivt istedenfor. 🙂
      Ha en superfin helg!

    4. Marthe må få ta seg bloggfri om hun ønsker det. Det er kun hun selv det går ut over. Noen lesere går lei og slutter og lese bloggen når den taper seg mens andre ikke bryr seg. Leserstatistikken sier alt og det er jo den som avgjør hvilken lønn hun får. Selv tror jeg nok Marthe fort kommer seg opp igjen på listen når hun igjen får inspirasjon på bloggfronten 🙂

    5. Ser deilig ut med tyrkisk mat 🙂 og skulle ønske jeg også hadde en liten lodden venn å løpe med! One day.. Jeg hadde noen øl på jobben i går kveld og så brukte jeg rett og slett resten av kvelden på pianospilling og et glass vin, veldig deilig en gang i blant å lukke alt annet ute! I morgen skal jeg på marked med noen kollegaer som sikkert blir koselig det også. Kjæresten gjorde det slutt forrige uke etter 4 år sammen, så jeg prøver å holde meg opptatt og gjøre ting jeg har lyst til og møte venner, det har vært en tøff uke men går bedre nå denne helgen. Ha en fin helg, gleder meg til å høre om møtet ditt!

    6. Anonym: Jeg har hatt to bloggfrie døgn to ganger på tre år. Hehe, hele tiden var vel å ta litt hardt i. En bloggfri dag en gang i blant tar derimot alle og enhver. Selv sjefen sjøl, Caroline 🙂

    7. det var en velfortjent liten pause, gøy å lese at du har kost deg og brukt “fridagene” godt, hehe<3 god helg, fine deg.

    8. Synes ikke noe om alle de mat-oppskriftene dine, blir alt for mye til tider.. Men digger blogger din ellers <3<3

    9. Åh, så deilig for deg med en liten pause! 🙂
      Oooh, date! Håper den var bra 🙂 hihi.
      ha en fin dag 🙂

    10. Hei Marthe! Å, så koselig svar 🙂 Du er herlig! Jeg har hatt en flott uke selv vet du, med blant annet jobb, trening, familie og venner. Dagene flyr jo unna nå, snart jul! Og jeg har ikke starta på julegaver engang :-O #skjerpings
      Ha en fortsatt fin lørdag. Klem<3

    11. Håper du har hatt en super dag!:)
      Det er godt med litt fri iblant. Du er herlig:)
      Ps: dødsfin kjole! Hvor er den fra?<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg