Marthe tipser – Bh til åpen rygg

Hei og hå, og god onsdag! I går kveld lovet jeg å komme med et lite bh-tips til kjoler med åpen rygg løsning. Vel, her kommer det! Veldig mange av dere spør hva jeg gjør når jeg tar i bruk disse lekre kjolene med bar rygg. Disse klisterbhene eksisterer visst ikke i min størrelse, så den løsningen har jeg måttet utelukke i alle år. Er kjolen tettsittende både foran og bak så har jeg ingen problem med å gå uten noe som helst, men er stoffet litt tynt så lønner det seg å bruke et par nipple covers fra Lindex!

Ellers har jeg i mine gamle dager måttet ty til gaffateip! Oh yes. Gaffateipen var min aller beste venn da jeg var 16 år. Surrer du et lag og to med gaffateip rundt brystene, kan du få tidenes kløft selv i stroppeløse kjoler! Det er riktignok ikke så godt å rive det av, men med et glass vin og to i blodet, blir det straks litt lettere. -MEN ikke glem hvilken undertøysvariant du gikk for når natten kommer og en pen mann spør om å få bli med deg hjem. Heh! Det er kanskje best å dra hjem på egenhånd denne kvelden.

Nei, de siste årene har jeg lagt gaffateipen på hylla og gått bh-fri under kjoler med åpen rygg. Det fungerer utmerket helt til jeg treffer på en kjole som ikke er stram! Jeg vil nødig at fordelene skal fly alle veier, så disse har jeg rett og slett bare styrt unna. -Helt til for et par uker siden da kassedamen på Bikbok informerte meg om deres nye bh-stropper som gjør det mulig å bruke disse løse kjolene også! *GLEDESHYL* Jeg kjøpte en pakke i hvit og sort, betalte 49 kr per stykk og var Overlykkelig med stor O.

Slik gjør du:
1. Du tar på deg en vanlig bh, fester krokene på båndet, på hanken på bhen, surrer båndet en gang rundt magen og fester hanken på båndet i krokene på bhen. Det høres kanskje avansert ut, men bruksanvisningen står også på denne pakken med bånd som man får kjøpt på Bikbok. Når bhen er festet kan du stramme båndet og dra det så langt ned på magen som du behøver. Noen kjoler har mer utringning enn andre, så dette ser du bare litt an! Det er måte på hvor langt ned du kan dra bh’en, så har kjolen åpen rygg nesten helt ned til rumpa, vil ikke denne løsningen fungere. -Men har den en normal utringning er den perfekt!

Kjolen jeg har på meg her er også fra Bikbok, og den er såpass løs i ryggen at jeg ble nødt til å brette litt av kjolekanten inn under bhen for at den ikke skulle synes. Hadde jeg brukt den sorte varianten så ville det nok ikke vært noe problem, men den sorte har jeg klart å tuste bort etter forrige gang jeg brukte den. Pyttsann, dere tar sikkert poenget mitt. Disse stroppene er på ingen måte dumme å ha i undertøysskuffen!

Senere kommer en middagsoppskrift. Bare å glede seg! <3
Nå skal frøkna ut på løpetur! I dag slår jeg til med hele to økter.

25 kommentarer
    1. Jeg får ikke sett bildene, bare jeg som har dette problemet eller er det noe galt med bloggen din i dag? Får ikke sett bildene fra andre innlegg heller.
      Ha en fin dag! 🙂

    2. Typisk at akkurat disse bildene ikke vil komme frem! Er veldig spent på å se hva dette er, for dette har jeg tenkt på lenge!

    3. Kan heller ikke se bildene. Det er noe feil med blogg.no siden alle har samme problemet. Kan heller ikke se Sophie Elise sine bilder.

    4. Nå fikk jeg sett de!
      Har kjøpt samme selv, både bh stroppen og kjolen! Fikk ikke det helt til når jeg prøvde, men etter dette innlegget skal det gå bra 😀 lurt det du gjorde med kjolen for at den ikke skulle synes. Jeg har selv blå kjole så må gjøre det uansett hvilken stroppe jeg bruker! Takk for tips!

    5. Nydelige Marthe! Ser du ofte går med fine skjørt, men hvordan får du de til å sitte på plass mens du går? Alle skjørt jeg eier (og har prøvd) glir opp til rumpa når jeg går, så jeg må hele tiden dra de ned igjen. Plages du med dette selv og har du noen tips?

    6. ÅHERREGUD! Tusen hjertelig takk, haha, guud.. du aner ikke hvor mye jeg har irritert meg over akkurat dette! Har kjøpt samme kjolen selv og har, i likhet med deg, ganske store pupper, så jaa, jeg ble helt sinnsykt glad for dette tipset 😀 takk igjen!!

    7. stine erichsen: Jeg tror det var en feil hos blogg.no i går ettermiddag for jeg fikk heller ikke logget meg inn før sent på kvelden. :/ Men nå skal det være i orden! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg