Find yourself the perfect dress


Ååå, jeg gleder meg sånn til å se på jul og nyttårskjoler! Jeg kunne ha gjort det allerede nå, men jeg vet med meg selv at jeg ikke kommer til å klare å la kjolen ligge i fred en hel måned til, så jeg tror jeg drøyer det til desembers første dager. Man kan jo ikke være sent ute heller, for de lekreste variantene forsvinner på et blunk! Både i butikkene og på nett. Partysesongen startet for lenge siden, og nå har jeg faktisk venninner som skal på julebord allerede til helgen! Kanskje flere av dere skal det? Fy søren. Jeg følte det var første november i går, og nå er vi nærmere desember! Jeg må jo snart bake julekaker jo! -Og komme med julegavetips til dere! …Eller til meg selv. Jeg har ikke kjøpt en eneste gave så langt, så desember måned kan bli dyr!


Til tross for at jeg selv ikke er på jakt etter verken jul eller nyttårskjole før om 2 gode uker, har jeg i dag tatt turen innom Nelly for å titte på de nyeste festvariantene deres. Over og under her får dere en liten liste med favorittene mine. Kanskje egner en av dem seg som årets julebords-kjole? Arh, kjenner jeg skulle ønske jeg fremdeles jobbet på Vero Moda i disse dager så jeg også kunne få være med på jobbfest! -Men jeg har heldigvis en venninnegjeng som er vanvittig flinke til å samle seg til både julefrokost, romjulsfest og nyttårsfeiring. Herregud som jeg gleder meg til å ta i bruk x antall kjoler i desember! Kanskje jeg må klikke hjem et par av disse likevel. *Kremt* Den blå over til høyre her ville passet svært så godt inn i kjolesamlingen min. Hihi!


I morgen kommer jeg med et bh-tips til kjoler med åpen rygg!
Flere lekre festkjoler hos Nelly finner dere
HER. (affiliateslenker)

11 kommentarer
    1. Kine Borkmo: Helt enig! Den må liksom være perfekt! Både jul og nyttårskjolen. -Så er man alltid i tvil om man skal gå for en lang, elegant variant eller en ordentlig partykjole proppfull av glitter. Jaja, vi har litt tid å tenke på enda! 😀

    2. wow, så mange fine kjoler! Vi har jammen ta lik stil, haha 🙂 Jeg skrev forresten nettopp et innlegg om presset vi ungdommer har nå om dagen. Hadde satt pris på om du ville lese det, men du ser selfølgelig helt selv! Klem <3

    3. Såå mange lekre kjoler! Jeg har allerede kjøpt nyttårskjolen min, for en måned siden, og den henger fremdeles ubrukt i skapet med lappen på 😀 Hehe, føler meg flink som har klart å la være og bruke den!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg